Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

deelname wedstrijd nachtopname

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • deelname wedstrijd nachtopname


  • #2
    Re: deelname wedstrijd nachtopname

    Bij mij doet hij het niet... eindigt je adres op .JPG en heb je de afbeelding tussen de codetag IMG staan?

    Groet,
    Sem van der Wal.

    Comment


    • #3
      Re: deelname wedstrijd nachtopname

      [Mod-LesC]Beetje laat om om 23:55 (letterlijk vijf voor twaalf) nog te beginnen oefenen, als je weet dat de wedstrijd om 23:59 eindigt.
      Volgende keer echt wat vroeger beginnen, dan kunnen we je helpen. Ik modereer specifiek de Shoot subfora, en merk dat er toch een aantal gebaat zijn bij de hulp die wij (niet alleen ik, maar ook een aantal bereidwillige BD-ers) hen bieden, vooral als ze hun eerste stappen hier in het Testforum zetten.
      Jij hebt een fout adres ingegeven. Een goed adres begint met http (dat had je nog correct), maar eindigt op het formaat van je foto, en dat is bijna altijd .JPG. Jij verwijst naar een Tinypic bladzijde, waar je wel terecht kunt met het adres alleen, maar dan zonder de IMG tags:

      Helaas brengt die link mij enkel bij de Tinypic startpagina, niet bij jouw pagina. D'er ontbreekt nog wat.

      Tinypic en Photobucket zijn nochtans heel makkelijk, in die zin dat zij bij je opgeladen foto de code gewoon geven die je moet kopiëren.
      Dit is zo'n voorbeeld van Tinypic:



      En dit van Photobucket:



      Eenvoudiger kan haast niet.
      Begin al maar vast te oefenen, want de nieuwe Shoot Challenge, ditmaal over z/w fotografie, gaat vandaag van start. Je hebt tijd tot 11 april, maar wacht aub niet tot vijf voor twaalf![/Mod]
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X