Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Debuut met Dagpauwoog

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Debuut met Dagpauwoog


    Op een mooie aprildag kwam dit Dagpauwoogje voor mij uit fladderen en ging rustig genieten van de Vinca Major in mijn tuin.
    Sindsdien heb ik steeds mijn fototoestel, een Panasonic DMC-FZ8, bij de hand. 'k Ben dus een absoluut beginner en wil graag bijleren. Daarom kijk ik uit naar jullie reacties. Alvast bedankt!
    Grtjs,
    Veroniek

    Op ontdekkingstocht met Panasonic Lumix DMC-FZ8

  • #2
    Re: Debuut met Dagpauwoog

    Welkom op Belgium Digital!

    De foto staat er en beantwoordt aan de regels van BD.

    Hier op het "Testforum" mag je geen commentaar verwachten. Hier komt niet zo veel volk over de vloer.

    Aan jou de keuze waar je deze foto wil plaatsen.
    - Wil je hem gewoon laten zien -om jezelf voor te stellen- dan plaats je hem in de "Beginnershoek".
    - Wil je opmerkingen en tips, dan post je hem in "Fotobeoordeling Macro & close-up".
    - Denk je dat jouw foto goed genoeg is voor Showcase (eigenlijk voor de gevorderde fotograaf), dan plaats je hem in "Showcase Macro & close-up".

    Bekijk even de structuur van deze site, door HIER te klikken.

    Lees vooral eerst de regels (in het sticky) van het subforum waarin je gaat posten. De reglementen durven onderling wel eens te verschillen.

    Succes!
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Debuut met Dagpauwoog

      Dank voor de feedback, heb de hele procedure deze namiddag bestudeerd en ben blij dat het gelukt is. Intussen heb ik deze foto ook in de Beginnershoek geplaatst, maar weet niet of dat echt gelukt is (heb niet het juiste icoontje voor "nieuwe discussie" aangeklikt, denk ik). Als je het in een ander forum plaatst, moet je dan alles opnieuw ingeven?
      Groetjes,
      Veroniek
      Grtjs,
      Veroniek

      Op ontdekkingstocht met Panasonic Lumix DMC-FZ8

      Comment

      Working...
      X