Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

De lucht in!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • De lucht in!



    Deze liep ik vanmiddag tegen het lijf. Het lijkt wel of het hele gebouw (rusthuis dat open deuren houdt) van plan is de lucht in te gaan, met "rustenden" en al...

    Jullie gemotiveerde commentaren zijn welkom!

  • #2
    Re: De lucht in!

    Hey juppekes

    Past maar rap uw fotoke aan max 200Kb en 900 pix anders gaan de mods hem er af smijten
    Bootjes

    Comment


    • #3
      Re: De lucht in!

      Het lukt me niet. Dat iemand mij vertelt hoe ik dat moet doen. Ik werk met Imageshak en dit is het enige treffelijke formaat dat ik verkrijg! HELP!!!

      Comment


      • #4
        Re: De lucht in!

        Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise
        Het lukt me niet. Dat iemand mij vertelt hoe ik dat moet doen. Ik werk met Imageshak en dit is het enige treffelijke formaat dat ik verkrijg! HELP!!!
        In een fotobewerkingsprogramma, zoals Photoshop, de foto verkleinen tot max. 900 op de breedste zijde, dan 'opslaan als' en de grootte van het bestand aanpassen tot onder 200 kb. Dan dit bestand gewoon uploaden naar de site van ImageShack en linken naar het forum.
        Groetjes Vicky

        Comment


        • #5
          Re: De lucht in!

          Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise
          Het lukt me niet. Dat iemand mij vertelt hoe ik dat moet doen. Ik werk met Imageshak en dit is het enige treffelijke formaat dat ik verkrijg! HELP!!!

          gewoon zoeken op dit forum Bdsizer

          http://www.idimager.nl/English/Other/FreeWare.htm

          Comment


          • #6
            Re: De lucht in!

            als ge de zaak nog niet onder de knie hebt,,,,,probeer dan tenminste eerst op het test forum.
            "Te laat komen is gebrek aan respect, niet aan tijd"

            Comment


            • #7
              Re: De lucht in!

              Oorspronkelijk geplaatst door lockdriver
              als ge de zaak nog niet onder de knie hebt,,,,,probeer dan tenminste eerst op het test forum.
              Ik HEB de zaak onder de knie. Het is niet mijn eerste foto Driver. Kan het ook niet helpen dat Imageshak wijzigingen aanbrengt. Sorry dat ik uw rust verstoord heb...

              De anderen: bedankt voor de tips! Ga het uitproberen. Thanks!

              Comment


              • #8
                Re: De lucht in!

                foto is niet te zien, dus verplaatst naar Test
                [FONT=Century Gothic][SIZE=2]WWW.NATUURBEELD.BE | FACEBOOK

                Comment


                • #9
                  Re: De lucht in!

                  Oorspronkelijk geplaatst door Gauloise
                  Het lukt me niet. Dat iemand mij vertelt hoe ik dat moet doen. Ik werk met Imageshak en dit is het enige treffelijke formaat dat ik verkrijg! HELP!!!

                  Je neemt toch de hotlink for forums1?
                  Zoals je ziet,onder de foto,kan je direct controleren of je het juiste formaat,volgens de forumregels,hebt.
                  Dus eerst voor het uploaden Uw foto verkleinen tot langste zijde 900pix met een max grootte van 200Kb met bvb PS,PSP,BDsizer.......
                  Last edited by Macroshopper; 24 juni 2006, 00:42.
                  'k Geef hier heel graag commentaar, thuis moet ik zwijgen.

                  Comment


                  • #10
                    Re: De lucht in!

                    Dankje Macroshopper! Ondertussen heb ik al een nieuwe post gedaan "De lucht in part two". Hopelijk is deze beter van formaat maar in het vervolg zal ik letten op wat jij me hebt aangeraden, is misschien makkelijker!

                    Comment

                    Working...
                    X