Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Appels

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Appels

    Opdracht cursus food fotografie ( het is de eerste keer dat ik food fotografeer )
    Ik krijg de foto niet op het forum dus post even de link .


    foto link verwijderd omdat hij niet juist was ik ga hem opnieuw posten op de i pad lukt het niet




    Even een vraag je moet voorvoegsel invullenals je een foto wil posten wat willen de afkortingen zeggen ?
    Wat moet men bij een gewone foto aanduiden ?
    Oordeel
    Showcase
    NSFW oordeel ( wat wil NSFW zeggen )
    NSFW showcase
    Last edited by maudy; 16 mei 2016, 14:01.

  • #2
    Re: Appels

    Moderator Note: Verplaatst van Stilleven en Abstract naar Testforum, waar je naar hartelust kunt leren posten en alle hulp krijgt die je nodig hebt.
    Bij BD moet je de foto's zichtbaar plaatsen: lees daarvoor ook dit: http://forum.belgiumdigital.com/f14/...um-507792.html
    Voor het antwoord op je vragen, lees je best de "sticky's" bij het subforum in kwestie: http://forum.belgiumdigital.com/f46/...ct-527098.html
    NSFW: not suitable for work. Doorgaans enkel van toepassing op naaktfotografie...
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Appels

      Op de I pad zie ik geen share staan in de linker hoek als de pc aan staat zal ik eens kijken of het daar wel lukt . Mag men alleen in dit topc foto,s posten ?

      Comment


      • #4
        Re: Appels

        Moderator Note: Blijf hier proberen tot je het posten beet hebt. Ik vraag me af of het sowieso mogelijk is om vanop de iPad een foto te posten. Daarvoor lijkt me een PC of een Mac veel eenvoudiger.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Appels

          Even proberen met een andere foto sité .

          Last edited by maudy; 16 mei 2016, 14:14. Reden: foto opnieuw posten

          Comment


          • #6
            Re: Appels

            Is het nu ok ?
            Normaal moet de foto nu deze grote zijn 1024x768 op Photobucket .

            Comment


            • #7
              Re: Appels

              dit is ok

              Comment


              • #8
                Re: Appels

                Moderator Note: Ik zie 1024x683 in de exifwaarden. Foto is idd nu zichtbaar. Ik ga later deze topic sluiten, en als jij denkt het posten beet te hebben, mag je herposten in onze Fotohoek. Dank om in het Testforum te oefenen!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Appels

                  Met Photobucket lukte het van de eerste keer .

                  Comment


                  • #10
                    Re: Appels

                    Zelf gebruik ik Dropbox voor foto's, terwijl ik voor mijn screenshots (en ik leg graag een en ander uit aan de hand van een afbeelding) Photobucket gebruik. Heb wel een Flickr account, maar vind dat persoonlijk veel ingewikkelder voor het linken naar BD.
                    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                    Comment

                    Working...
                    X