Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Winnaar Challenge Maart 2015: stampers

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Winnaar Challenge Maart 2015: stampers

    Proficiat aan Stampers voor het winnen van de Challenge maart 2015.

  • #2
    Re: Winnaar Challenge Maart 2015

    De winnende foto was vorige maand de eerste die geüpload werd, als ik mij niet vergis. 't Is dan ook "gene gewone", die Stampers.

    Een nieuweling op de derde plaats en twee 'ouwelingen' die teruggekeerd zijn: woolfie (2 deelnames in 2008) en Memoire (1 deelname in 2009).
    Ja, er valt altijd wat te beleven in de Challenge.

    Goed gewerkt, dames en heren!
    Vriendelijke groet,

    Jos

    Comment


    • #3
      Re: Winnaar Challenge Maart 2015

      Van Harte.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Winnaar Challenge Maart 2015: stampers

        Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
        De winnende foto was vorige maand de eerste die geüpload werd, als ik mij niet vergis. 't Is dan ook "gene gewone", die Stampers.

        Een nieuweling op de derde plaats en twee 'ouwelingen' die teruggekeerd zijn: woolfie (2 deelnames in 2008) en Memoire (1 deelname in 2009).
        Ja, er valt altijd wat te beleven in de Challenge.

        Goed gewerkt, dames en heren!
        De winnende foto (idd. van stampers) draagt het rugnummer MAR15-002. Het was de tweede inzending, weliswaar op dezelfde dag (2 mrt) als de eerste inzending (van ynor), maar werd reeds op de 1ste maart gemaakt. Proficiat, stampers.
        Zilver gaat naar yves23, en brons naar ter1512. Vooraan toch weer de gekende namen: Woody04, M..., Frakske, tantine. Zelfs lilybie is nog eens van de partij.
        Veel inzendingen ook, de afgelopen maand. Het hadden er 70 kunnen zijn, maar de 70ste sukkelde met de aan/afwezigheid van exifwaarden, en heeft me wat langer uit mijn slaap gehouden (ik hou een en ander tot 12u middernacht in het oog, zeker als ik weet dat er nog eentje onderweg is). Na afsluiting heb ik nog twee andere moeten verwijderen: eentje werd, weliswaar onder een iets andere vorm (andere foto uit dezelfde serie) op het BD-forum gepost, waarmee de inzender zijn/haar identiteit prijsgaf. De andere bleek in de linkerbenedenhoek voorzien te zijn van een kleine signature (afkorting van de auteurs naam), wat natuurlijk evenmin kan.
        Gelukkig, en dit in tegenstelling tot de februari Challenge, veel kleuren in maart. De ingezonden foto's vielen uiteen in verschillende grote thema's: de eerste bloemen, natuurlijk, of de eerste botjes aan de takken. Daarnaast toch een paar leuke inzendingen die ik als 'straatfotografie' zou kunnen bestempelen. Inderdaad, de lente is de tijd voor een nieuwe liefde, of om rustig in het eerste zonnetje een boek te lezen. Ook wat dieren ditmaal. Als thema nooit geselecteerd, maar het voorjaar was dan toch de gelegenheid om foto's te tonen van 'paaskuikentjes', een eekhoorn, kikkers, een hagedis, lammeren of geitjes. Zelfs de eerste muggen zijn van de partij!
        We hebben een zonsverduistering gehad in maart 2015 én springtij, en ook die fenomenen werd vastgelegd, evenals de eerste activiteiten van de landbouwers op het veld...

        Proficiat aan alle deelnemers voor deze bonte mengeling van inzendingen. Voor april is de keuze gevallen op Armoede, op het eerste gezicht niet zo'n voor de hand liggend thema. Ik ben benieuwd naar de inzendingen, maar ook naar wat onze illustrator (die elke maand opnieuw voor een mooie 'logo' van de Challenge zorgt), hiermee gaat doen.
        Last edited by LesC; 1 april 2015, 08:15.
        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

        Comment


        • #5
          Re: Winnaar Challenge Maart 2015: stampers

          Verdiende winnaar!
          Deze maand ga ik er wat meer moeite in moeten steken vrees ik
          Nikon D500, D750 & D7100 -- Sigma 17-50mm F/2.8 HSM OS -- Nikkor AF-S FX 50mm f/1.8 -- Tamron 70/200mm f/2.8 -- Tokina 11-20mm f/2.8
          Mijn fotoalbums

          Comment


          • #6
            Re: Winnaar Challenge Maart 2015: stampers

            Proficiat Stampers en ook aan alle andere deelnemers!
            Eerlijkheid duurt het langst!!
            Mijn website: http://www.degrafon.be/

            Comment


            • #7
              Re: Winnaar Challenge Maart 2015: stampers

              Van harte gefeliciteerd stampers
              Weer een trofee bij voor in je al rijkgevulde kast

              67 deelnemers en misschien gemiddeld 30 stemmen per foto...
              dus meer dan de helft stuurt iets in maar stemt nadien niet ?
              Dat is voor verbetering vatbaar....
              Mijn fotowebsite : www.filover.be

              Comment


              • #8
                Re: Winnaar Challenge Maart 2015: stampers

                Proficiat stampers met eerste stek. Ook de overige deelnemers gefeliciteerd met je deelname. Nu nadenken hoe we armoede in beeld kunnen brengen.


                Sent from my iPad using Tapatalk
                Perfectie is niet van deze wereld. We kunnen het hooguit benaderen.

                Comment


                • #9
                  Re: Winnaar Challenge Maart 2015

                  Zeer goed opgemerkt Jos, eindelijk nog eens tijd om fototoestel ter hand te nemen, is ondertussen "maar" vier jaar geleden wegens tijdgebrek.
                  Challenge was een mooie opener om nog eens te starten.

                  Trouwens, terechte winnaar, origineel! Proficiat.

                  grtn

                  M
                  Zelfs aan wat lelijk en nietswaardig is, leent liefde schoonheid en betekenis.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Winnaar Challenge Maart 2015

                    Stampers,gefeliciteerd met uw welverdiende eerste plaats .Ik had niet verwacht dat mijn krokusje zo hoog zou eindigen tussen de vele mooie inzendingen van deze maand. Dus iedereen proficiat met zijn inzending.

                    Mvg Yves.
                    What you see is what you get

                    Comment


                    • #11
                      Re: Winnaar Challenge Maart 2015

                      bedankt allemaal voor jullie fijne reacties. ondanks het slechte weer heel wat mooie inzendingen deze maand, proficiat iedereen,
                      en nu iets zien te vinden voor het thema Armoede - niet simpel - zal vandaag nog geen inzending hebben om in te sturen
                      groetjes St@mpers

                      Comment


                      • #12
                        Re: Winnaar Challenge Maart 2015

                        Proficiat aan de top drie, ook alle anderen gefeliciteerd.
                        Mvg.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Winnaar Challenge Maart 2015

                          Een dikke proficiat aan ALLE deelnemers .

                          Comment


                          • #14
                            Re: Winnaar Challenge Maart 2015

                            Van mij ook proficiat en vooral aan alle deelnemers
                            Mijn voorkeur ging deze maand uit naar de kuikentjes

                            Op naar armoede ... al weet ik niet of ik zal meedoen deze keer ...
                            bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                            Comment


                            • #15
                              Re: Winnaar Challenge Maart 2015

                              Dikke proficiat aan stampers met zijn challenge overwinning.
                              Knap gedaan.

                              groetjes

                              moniq
                              groetjes, moniq (BD1321BE)

                              A picture paints a thousand words

                              Comment

                              Working...
                              X