Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Wim.Vanmaele wint de januari 2017 Challenge met als thema: Trappen.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Wim.Vanmaele wint de januari 2017 Challenge met als thema: Trappen.

    Met zijn inzending "Gestroomlijnd "One-way-no-return"-ticket naar het vluchtpunt" wint Wim.Vanmaele de januari inzending, en op voorsprong nog wel. Tweede wordt Hans.De.Smaele met "Eén trede is genoeg...", terwijl Woody04 brons wegkaapt. Mijn felicitaties aan de winnaar(s) en voorts aan alle deelnemers. Wim krijgt een kortingbon van €30,- toegestuurd, geschonken door onze sponsor CeWe.

    Er was deze maand heel wat te doen over het geleverde commentaar (van Wim notabene!): de ene was ervoor, de andere was ertegen, en als Mod moest ik trachten een polemiek onder de individuele foto's te voorkomen. Wat er ook van gezegd wordt (je kunt elders de argumentatie van Wim.Vanmaele lezen), het was alleszins een knuppel in het hoenderhok. De term "nieuw leven inblazen" is trouwens ook gevallen.

    Voor februari is de keuze gevallen op Keukengereedschap. Zoals bij de enquête gesuggereerd, ik had een goeie reden om drie onderwerpen voor te stellen die zich in je onmiddellijk nabijheid bevinden. Voor de echte reden ga je nog één maand moeten wachten.

    Wat ik je wel kan vertellen, is dat ik een ander experiment wil proberen: de foto's worden ditmaal zonder titel ingediend (en titels zullen door mij verwijderd worden). Dat is het resultaat van een andere discussie die ik offline gevoerd heb. We gaan (zeker één maand) proberen om de foto te beoordelen op de foto, en ons dus niet laten afleiden door een spitsvondige titel (die trouwens zal ontbreken).

    Hopelijk kunnen alle deelnemers (en dat zijn zowel de inzenders als de scoorders en de commentators) zich daarin vinden.

    De maand is kort, maar het startsein is hierbij gegeven!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Wim.Vanmaele wint de januari 2017 Challenge met als thema: Trappen.

    Proficiat aan de winnaar.
    De foto van xaviermortsel mocht voor mij wel wat hoger eindigen.

    Ik wou nog even vermelden, voor de deelnemer Livino, dat een signature toevoegen niet toegelaten is. Ik had dit al tijdens het lopen van de Challenge opgemerkt, maar heb er bewust over gezwegen omdat ik het 'klikken' nogal flauw vind en erop gokte dat toch niemand het zou zien ;-) Maar om een probleem te vermijden volgende keer toch even melden...

    Gezien we toch open staan voor discussie (merk ik aan het weglaten van de titels voor de volgende challenge): waarom ook het sorteren op rangschikking niet weglaten tot op het einde?

    Comment


    • #3
      Re: Wim.Vanmaele wint de januari 2017 Challenge met als thema: Trappen.

      Oorspronkelijk geplaatst door Stefan_C Bekijk bericht
      ...
      Ik wou nog even vermelden, voor de deelnemer Livino, dat een signature toevoegen niet toegelaten is. Ik had dit al tijdens het lopen van de Challenge opgemerkt, maar heb er bewust over gezwegen omdat ik het 'klikken' nogal flauw vind en erop gokte dat toch niemand het zou zien ;-) Maar om een probleem te vermijden volgende keer toch even melden...
      Moderator Note: Dat heeft niets met klikken te maken, en kan evengoed een opmerking zijn van iemand die zelf niet mee doet. Hier heb ik een steekje laten vallen, en zou dus graag hebben dat eenieder van jullie mij wil helpen. Merk je zoiets op, stuur aub een PB en dan neem ik als Mod verdere actie. Trouwens, dat contact tussen degene die iets te melden heeft, en mijzelf, blijft ook tussen ons.

      (Het andere dat je vermeldt is helaas een software-probleem.
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Wim.Vanmaele wint de januari 2017 Challenge met als thema: Trappen.

        Een dikke proficiat aan alle deelnemers .

        Comment


        • #5
          Re: Wim.Vanmaele wint de januari 2017 Challenge met als thema: Trappen.

          proficiat aan alle deelnemers

          Comment

          Working...
          X