Bij deze welkom aan nestor als nieuwe moderator voor de challenge.
Nieuwe medewerkers bij BD (na 2007-10-13 AV Ieper)
Ik vermoed dat spooky je in een eerste fase, met veel plezier, nog wat zal begeleiden zodat je vlot je weg terugvindt in het challenge-gebeuren.
Bij deze alvast veel succes toegewenst met je nieuwe functie !
En wie uit de lucht zou vallen over de vervanging van spooky, kan hier nog eens alles nalezen ...![]()
Mijn foto's kan je ook bekijken in mijn portfolio
Bedankt Nestor voor het aanvaarden van je taak als Mod Challenge.
Je zal hier zeker heel veel vriendelijke mensen ontmoeten en ik ben zeker dat je, je hier snel thuis zal voelen.![]()
Spookys Fotoweb
BD0158BE - Nikon D90 - Nikon D70 + Nikon Coolpix 4300
Ook van mij een hartelijk welkom. Je krijgt de moeilijke taak om ons aller Spooky te vervangen, die als geen ander nieuw leven in de challenge kon brengen.
Allez, we zullen ons best doen om het je niet te moeilijk te maken![]()
![]()
nikon D200 AF-S NIKKOR 18-200mm macro 105 mm 1:2.8
Bedankt voor jullie bemoedigende woorden.Spooky zal mij zeker nog een tijdje begeleiden en ik zal mijn uiterste best doen om me zo vlug mogelijk in te werken.
![]()
Mvg
ES
BD0543BE
Yep , veel succes maat
En wees gerust, als er iets raars tussenzit ist van mij
Glenn
Ook van deze kant uit alvast een merci voor 't engagement !
Groeten,
Geert
Van mijn kant ook van harte welkom Nestor en ik hoop dat ik als beginnend amateur fotograaf op evenveel steun , opmerkingen en raad mag rekenen zoals ik die van Spooky kreeg. Het is door zijn weldoordachte bevindingen en opmerkingen dat ik gekomen ben waar ik nu sta ( in mijn ogen ogen al een heel stuk vooruit )
Bij deze dan ook nog eens enorm bedankt spooky voor al de raad en opmerkingen die ik kreeg. Het was regelmatig een hart onder de riem als het soms een beetje moeilijker was.
Tigo
To understand the heart and mind of a person,look not at what he already achieved,but at what he aspires to doNIKON D700/D200 - N 80-400mm VR - Sigma 10-20 - Sigma EX 105mm F2.8 Macro - Sigma 24-70 F2.8
ook van mij een hartelijk welkom![]()
Ik zal ooit zonder fout leren schrijven
Ook van mijn zijde WELKOM Nestor, mooi dat je de taak van Spooky oveneemd en ik wens je daar heel veel succes mee.
Ik weet niet of je net als Spooky op voorhand ook meteen commentaar gaat geven op de ingezonden foto's maar ik vondt dat altijd wel prettig.
El Barto
Canon 400D
Laatst gewijzigd door nestor; 2 november 2007 om 20:15
Mvg
ES
BD0543BE
Ondanks de late reaktie, toch een welgemeende welkom en veel succes gewenst met je moderatorschap![]()
Aangezien het "challenge forum" niet tot het gemakkelijkste forum behoort, er kruipt, denk ik, heel wat tijd in, dus bij deze ook bedankt om het moderatorschap op jou te nemen.
mvg
Marc