Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema voor de maanden juni+juli 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #31
    Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

    zijn er opnamen weggehaald bij de laatste inzendingen...?
    mis een foto met wolken ..?
    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #32
      Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

      Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
      zijn er opnamen weggehaald bij de laatste inzendingen...?
      mis een foto met wolken ..?
      grt,bouk.
      Ge zijt niet alleen, mis die ook had er nml commentaar opgegeven en nu is die weg. Vind als die op eigen vraag weg gedaan is, dat ze die dan mogen laten staan met de vermelding " doet niet mee aan de challenge" of er zou iets grondig moeten mis gelopen zijn met het uploaden.

      We zullen het wel van LesC horen.

      Comment


      • #33
        Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

        Oorspronkelijk geplaatst door JPR Bekijk bericht
        .... mis die ook had er nml commentaar opgegeven en nu is die weg.
        Me to,": daarom viel het mij op dat de opname verdwenen was...?
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #34
          Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

          Oorspronkelijk geplaatst door bouk Bekijk bericht
          Me to,": daarom viel het mij op dat de opname verdwenen was...?
          grt,bouk.
          Vreemd nog steeds geen reactie.

          Comment


          • #35
            Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

            Niks vreemds... ook niks achter zoeken. In overleg met TS, die de ingezonden foto te hard had gecomprimeerd (en daar bovenop de compressie van de Shoot site kreeg), is beslist de inzending terug te trekken. De commentaar dat de foto veel artefacten vertoonde, had dus wel degelijk effect.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #36
              Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

              OK bedankt maar dat wisten wij dus niet en daarom de reactie.
              grt,bouk.
              wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
              http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
              https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

              Comment


              • #37
                Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                Niks vreemds... ook niks achter zoeken. In overleg met TS, die de ingezonden foto te hard had gecomprimeerd (en daar bovenop de compressie van de Shoot site kreeg), is beslist de inzending terug te trekken. De commentaar dat de foto veel artefacten vertoonde, had dus wel degelijk effect.
                Ok, bedankt voor de uitleg. Het moest zoiets zijn.

                Comment


                • #38
                  Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                  Ik wou ook nog eens deelnemen maar kreeg de melding dat mijn foto niet OK bevonden werd wegens het kadertje (1 pix wit en 1 pix zwart rondom).
                  Jammer omdat bij al mijn vorige deelnames met geen woord gerept werd over het kadertje dat ik altijd gebruik ook voor challengedeelname.
                  En weet je wat ... ze hebben nog gelijk ook, er mag geen kadertje rond .
                  Tot de volgende challenge dan maar misschien.

                  Comment


                  • #39
                    Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                    ... Jammer omdat bij al mijn vorige deelnames met geen woord gerept werd over het kadertje dat ik altijd gebruik ook voor challengedeelname. ...
                    Inderdaad, jij hebt dit jaar een (weliswaar subtiel) kadertje gebruikt: klik en klik!!

                    Dat vind ik frauduleus genoeg, om jou voor de rest van het jaar uit te sluiten.
                    Vriendelijke groet,

                    Jos

                    Comment


                    • #40
                      Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                      Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                      Inderdaad, jij hebt dit jaar een (weliswaar subtiel) kadertje gebruikt: klik en klik!!

                      Dat vind ik frauduleus genoeg, om jou voor de rest van het jaar uit te sluiten.
                      Tsja, ik wacht de straf met een bang hart af. Stel je voor zeg, vijf maal niet mogen deelnemen aan de challenge.
                      Misschien valt die straf nog wel mee wanneer ik me in alle nederigheid opstel (wat heel moeilijk is voor mij ).
                      Waarschijnlijk volgt er nog een aangetekende brief of een mededeling per deurwaardersexploot .

                      Comment


                      • #41
                        Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                        Die kadertjes zijn door de mazen van het net geglipt. Maar niet alleen bij validatie, ook andere aandachtige kijkers hebben die extra pixels nooit opgemerkt.
                        Maar ik weet niet in hoeverre jij (Djivan) onschuldig kunt pleiten... ken jij echt de regels terzake niet? De meeste nieuwkomers moet ik de eerste keer terug naar af sturen omwille van (weliswaar grotere) kaders, signatures, tegelijk posten op het forum, e.d., maar jou kunnen we toch niet echt als een nieuwkomer beschouwen, hoewel je niet zo vaak meedoet.
                        BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                        Comment


                        • #42
                          Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                          Die kadertjes zijn door de mazen van het net geglipt. Maar niet alleen bij validatie, ook andere aandachtige kijkers hebben die extra pixels nooit opgemerkt.
                          Maar ik weet niet in hoeverre jij (Djivan) onschuldig kunt pleiten... ken jij echt de regels terzake niet? De meeste nieuwkomers moet ik de eerste keer terug naar af sturen omwille van (weliswaar grotere) kaders, signatures, tegelijk posten op het forum, e.d., maar jou kunnen we toch niet echt als een nieuwkomer beschouwen, hoewel je niet zo vaak meedoet.
                          Ik pleit toch niet onschuldig, maar wel degelijk schuldig, zie maar in #38 waar ik schrijf dat jullie gelijk hebben.
                          Mea culpa, mea culpa, mea maxima culpa (je zou het misschien niet zeggen maar ik ben ongeveer 55 jaar geleden nog misdienaar geweest ).

                          Comment


                          • #43
                            Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                            Dat heb ik ook wel gelezen, maar meen je echt dat je OPZETTELIJK al die keren een kadertje hebt aangebracht, gewoon maar om te zien of wij dat zouden merken of niet, goed wetende dat de regels het verbieden?
                            Als jij op die manier ook wil bijdragen tot verzuring, awel merci!
                            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                            Comment


                            • #44
                              Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                              Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                              Als jij op die manier ook wil bijdragen tot verzuring, awel merci!
                              Leeg voor Djivan
                              Last edited by Lieven Lema; 7 juli 2015, 19:17.
                              ...leeg...

                              Comment


                              • #45
                                Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                                Die kadertjes zijn door de mazen van het net geglipt. Maar niet alleen bij validatie, ook andere aandachtige kijkers hebben die extra pixels nooit opgemerkt..
                                Of opgemerkt maar geen 'klacht' ingediend.
                                Die eitjes die bij 'kapot' verdwenen waren, waren ook weg omdat ze al ergens op het web (niet BD) geplaatst waren. Er moet dan toch ook iemand op gekomen zijn en klacht ingediend hebben. Dus het hangt er ook vanaf hoeveel energie men erin wil steken om echt perse die andere deelnemer uit de competitie te wippen. Persoonlijk zou ik het als ik erop uitkom niet gedaan hebben, maarja, de regels zijn de regels en als er dan toch reactie op komt is uitsluiten de enige optie.

                                Comment

                                Working...
                                X