Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Thema voor de maanden juni+juli 2015

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • #16
    Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

    Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
    Het is de eerste keer dat ik hier lees "dat de huidige software niet meer of niet minder toelaat".
    Zeg dat dan misschien eerder, zodat er hier niet zovelen een ander puntengeefsysteem naar voor brengen.
    Nu weten we/ze het, het kan niet anders, punt.
    Dat is tenminste duidelijk en nu hoeft er helemaal niet meer over gediscussieerd te worden.
    tja..is toch al meerde keren aan bod geweest hoor, kwestie van alles lezen..!

    grt,bouk.
    wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
    http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
    https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

    Comment


    • #17
      Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

      Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
      Het is inderdaad zoals Stefan zegt, alleen zou ik zeggen: VZW ipv VIP.
      Ik heb die voorstellen (evengoed uit de discussie buiten de VZW) voorgelegd, maar de admins zijn duidelijk. De gebruikte software (off-the-shelf) laat echt niet meer toe. Jammer maar helaas.
      Vond 'VIP' sectie anders niet slecht verwoord .

      Comment


      • #18
        Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        Ik heb enkele maanden geleden iemand gecontacteerd die als hoogste score een 3 gaf, maar al de rest waren 1 of 2.
        Wiskundig gezien is dat eigenlijk nog zo slecht niet... Met zijn methode beinvloedt hij minder de eindscore dan iemand die van 1 tot 10 scores uitdeelt.
        http://www.catchlight.be
        Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
        https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

        Comment


        • #19
          Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

          Misschien ook nog een ereschavotje inlassen voor de meest onbeschofte reacties of antwoorden er zaten een paar bitsige tussen verleden maand.

          Mvg Yves.
          What you see is what you get

          Comment


          • #20
            Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            maar mij is verzekerd dat de huidige software niet meer of niet minder toelaat
            Dat had ik nog nergens gelezen. Nuja, dan is de discussie rond natuurlijk
            Groetjes,
            Dominic

            Comment


            • #21
              Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

              Scores Challenge Mei 2015
              Vriendelijke groet,

              Jos

              Comment


              • #22
                Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                Oorspronkelijk geplaatst door yves23 Bekijk bericht
                Misschien ook nog een ereschavotje inlassen voor de meest onbeschofte reacties of antwoorden er zaten een paar bitsige tussen verleden maand.

                Mvg Yves.
                Aha, daar moet ik nog eens naar zien. Ik heb in feite naar niks gekeken van de vorige challenge.
                Was dus blijkbaar toch interessant... op bepaalde vlakken .
                Sebiet ne keer gaan zien wie die stouteriken waren.

                Comment


                • #23
                  Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                  Oorspronkelijk geplaatst door Jos Vanhengel Bekijk bericht
                  ik moet zeggen dat de echt goede foto's (volgens de lijst) toch weinig eentjes en twees hebben. Als het nu net de top 5 zou zijn die allemaal 1 of 2 punten zitten uit te delen...

                  Zelf ben ik al supercontent dat ik de meeste stemmen tussen 4 en 6 heb gehad. Doet me een beetje aan mn rapport denken. Net voldoende.

                  Comment


                  • #24
                    Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                    Oorspronkelijk geplaatst door fhuppel Bekijk bericht
                    ik moet zeggen dat de echt goede foto's (volgens de lijst) toch weinig eentjes en twees hebben. Als het nu net de top 5 zou zijn die allemaal 1 of 2 punten zitten uit te delen...

                    Zelf ben ik al supercontent dat ik de meeste stemmen tussen 4 en 6 heb gehad. Doet me een beetje aan mn rapport denken. Net voldoende.
                    vorige die ik won heb ik ook 1en en 2en gehad, dus ze zitten overal denk ik (zelf geef ik nooit een 1-2, of het zou op een 'protestfoto' moeten zijn). Een goede foto geef ik ook wel punten naar de invulling van het thema.

                    Comment


                    • #25
                      Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                      In een testgroep waarvan ik ooit deel uitmaakte, en mocht uitdelen van 10 t.e.m. 1, gaf ik net zoveel 1-tjes als 10-tjes weg, maar dat hing dus af van het aantal inzendingen.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment


                      • #26
                        Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                        Misschien bij elke challenge een stuk of 5 mensen aanduiden(telkens andere, per challenge) die punten geven....

                        Verstuurd vanaf mijn Archos 50 Helium 4G met Tapatalk

                        Comment


                        • #27
                          Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                          Liever niet... Of je krijgt hetzelfde effect als voor de HoF. Altijd dezelfde uitverkorenen en altijd dezelfde onderwerpen. Zo saai dat een mens er zelfs niet meer naar kijkt.
                          De stem 'van het volk' is zowat de beste optie, zelfs met de huidige manier van quoteren.

                          Groetjes, V.
                          http://www.catchlight.be
                          Like mijn page, als je iets aan mijn commentaar hebt/had.
                          https://www.facebook.com/CatchlightPhotographyBelgium

                          Comment


                          • #28
                            Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                            Oorspronkelijk geplaatst door VincentBxl Bekijk bericht
                            Liever niet... Of je krijgt hetzelfde effect als voor de HoF. Altijd dezelfde uitverkorenen en altijd dezelfde onderwerpen. Zo saai dat een mens er zelfs niet meer naar kijkt.
                            De stem 'van het volk' is zowat de beste optie, zelfs met de huidige manier van quoteren.

                            Groetjes, V.
                            Ja maar ik bedoelde elke maand andere 5 mensen en zo heb je geen uitverkorene of repeats op onderwerp. Alle, was maar luidop denken[emoji12] . jullie zitten er al Véél langer op, op dit forum.dus je zal wel weten wat er kan gebeuren hehe

                            Verstuurd vanaf mijn Archos 50 Helium 4G met Tapatalk

                            Comment


                            • #29
                              Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                              Ik begrijp Heylo volkomen, het is ergerlijk
                              en dat het nu voor de lol of voor een gouden koe is, er zijn nogal wat mensen die zich terecht storen om oneerlijkheid.

                              Laat ons dan alleen 1, 2 of 3 geven, dan kan je niet echt een beeld killen maar er zal toch verschil blijven, en heb je eens een exaequo dan heb je ook meer blije mensen
                              bedankt om te kijken of te reageren, frans !

                              Comment


                              • #30
                                Re: Thema voor de maanden juni+juli 2015

                                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                                Ik zou het bijzonder jammer vinden als je zou wegblijven, en dus toegeven aan die Challenge-verzuurders.
                                Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                                Alleen, tegenover HEYLO: nogmaals herhalen wat ik in post #7 gezegd heb.
                                Ze verzuren niet alleen de challenge maar ook mijn leven. Dus. ......................Vaarwel.
                                Het is effectiever tijd te investeren in het maken van een goede foto dan in het digitaal nabewerken van een slechte.

                                Comment

                                Working...
                                X