Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

    En tantine doet het weer; zij neemt niet elke maand deel aan de Challenge, maar als zij meedoet, is de kans groot dat zij vooraan eindigt. Schitterend lichtinval, trouwens, deze inzending van haar. Op de tweede plaats de foto van Frakske; voor een dergelijke opname moet-ie al vroeg op pad zijn gegaan! Pauls wordt knap derde met een z/w foto. Normaal hou ik daar zelf niet erg van, maar deze is werkelijk geslaagd. Ik vraag me trouwens af waar de foto genomen werd.
    Mijn gelukwensen gaan vanzelfsprekend naar de eerste drie, maar tevens naar alle deelnemers aan de Challenge.
    Ook het scoren lijkt me ditmaal vrij fair verlopen te zijn, waarvoor ook mijn dank.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

    Gefeliciteerd tantine,

    Deze zat direct bij mijn favorieten en was onmiddellijk een goede kanshebber voor de overwinning!

    Ok gefeliciteerd aan de anderen die deel genomen hebben, er zaten terug een aantal heel mooie tussen.

    Comment


    • #3
      Re: Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

      Dikke proficiat hoor, verdiend !
      Ook proficiat aan alle deelnemers, jammer dat er niet wat meer waren ...
      Ik was zo vroeg op stap in de hoop wat vlindertjes te vinden in een weide iets verderop, toen ik daar langsreed aan die boom ben ik maar meteen gestopt hé Les
      bedankt om te kijken of te reageren, frans !

      Comment


      • #4
        Re: Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
        En tantine doet het weer; zij neemt niet elke maand deel aan de Challenge, maar als zij meedoet, is de kans groot dat zij vooraan eindigt. Schitterend lichtinval, trouwens, deze inzending van haar. Op de tweede plaats de foto van Frakske; voor een dergelijke opname moet-ie al vroeg op pad zijn gegaan! Pauls wordt knap derde met een z/w foto. Normaal hou ik daar zelf niet erg van, maar deze is werkelijk geslaagd. Ik vraag me trouwens af waar de foto genomen werd.
        Mijn gelukwensen gaan vanzelfsprekend naar de eerste drie, maar tevens naar alle deelnemers aan de Challenge.
        Ook het scoren lijkt me ditmaal vrij fair verlopen te zijn, waarvoor ook mijn dank.
        Ook van mijnentwege proficiat aan de winnaars ! Dik verdiend.

        Wat betreft de score, ik heb het eens bekeken, en er zitten toch wel wat grappige dingetjes tussen. Merendeel van de mensen hebben mooi een gaussiaans verdeelde score, maar bij sommige zit daar dan nog extra een tientje of een eentje bij. Ik zou er toch voor pleiten om de twee extreme scores weg te laten bij de berekening, zoals er steeds bij statistische berekeningen gedaan worden. Het zou het effect van die grapjassen toch lekker teniet doen, of op zijn minst afradend werken.
        mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

        Comment


        • #5
          Re: Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

          Van harte proficiat aan de winnares Tantine met je hele mooie plaat en aan het ereschavotje met Frakske en Pauls die er ook mochten zijn!
          Ook een proficiat aan alle deelnemers !

          Groetjes Katrien
          Groetjes Katrien
          Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

          Comment


          • #6
            Re: Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

            Zoals je zegt Les : als tantine deelneemt dan staat ze meestal vooraan in de uitslag. Sterk !

            Gefeliciteerd tantine met je overwinning
            Mijn fotowebsite : www.filover.be

            Comment


            • #7
              Re: Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

              Een dikke proficiat aan alle deelnemers .

              Comment


              • #8
                Re: Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

                Traditioneel zal ik ook altijd de Challenge-winnaar voordragen voor de Hall of Fame, en ditmaal is het gelukt: de foto van tantine is bij de eindselectie van HoF 2017 week 35! Dus ook hiervoor mijn felicitaties!
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

                  Oorspronkelijk geplaatst door filipo Bekijk bericht
                  Zoals je zegt Les : als tantine deelneemt dan staat ze meestal vooraan in de uitslag. Sterk !

                  Gefeliciteerd tantine met je overwinning
                  Mercikkes filipo, maar das niet altijd zo hoor maar ik ben redelijk streng op mezelf en probeer het beste van te maken

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Traditioneel zal ik ook altijd de Challenge-winnaar voordragen voor de Hall of Fame, en ditmaal is het gelukt: de foto van tantine is bij de eindselectie van HoF 2017 week 35! Dus ook hiervoor mijn felicitaties!
                  Bedankt voor de felicitaties Les!
                  Eerlijkheid duurt het langst!!
                  Mijn website: http://www.degrafon.be/

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

                    Bedankt iedereen voor de felicitaties!
                    Normaal ging ik niet meedoen maar de dag voor ik die foto nam voorspelde ze mist in mijn regio. En ik had geluk toen ik een mooi plaatsje vond met prachtige zonneharpen.
                    Veel tijd had ik niet want na amper 10 min. was de mist verdwenen. Had ik daar wat later toegekomen dan had ik helemaal geen foto voor de challenge

                    Ik wil ook ne dikke proficiat wensen aan Frakske en Paul met hun 2de en 3de plaats. Paul, ik had jou foto nog mooier gevonden in kleur denk ik. Mag ik vragen waarom je die omgezet hebt?
                    Ook mijn felicitaties aan alle andere deelnemers!

                    Gr Pascale
                    Eerlijkheid duurt het langst!!
                    Mijn website: http://www.degrafon.be/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tantine wint de BD-Challenge van augustus 2017, thema: "Bomen"-Proficiat!

                      Goed gewerkt meisjes en jongens!

                      Is het jullie ook opgevallen dat mpeet en Flientje met hetzelfde cameratype dezelfde boom gefotografeerd hebben?
                      Volgens mij behoren die fotografen tot dezelfde familie.
                      Last edited by Jos Vanhengel; 25 januari 2018, 00:47.
                      Vriendelijke groet,

                      Jos

                      Comment

                      Working...
                      X