Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

    Na een terugval vorige maand met het thema "De 4 Elementen", was tantine van de 1ste naar de 3de plaats gevallen. Met het thema "Uniform" is zij er weer helemaal terug. Benieuwd of dit de jaarrangschikking weer overhoop haalt.
    Veel mooie foto's gezien de afgelopen maand, met vaak een verrassende invulling van het thema "uniform". Fanfares of facteurs heb ik niet gezien, maar een aantal inzenders hebben toch de gelegenheid gebruikt om het thema in te vullen met "gelijkvormig", wat perfect aanvaardbaar is.
    Het zag er lang uit dat stampers voor de tweede keer op rij zou winnen, maar op het laatste moment was het haasjeover en zegevierde de inzending van tantine. Een verdiende tweede plaats voor stampers dus, en een leuke foto van primaatje die weer een lach op mijn gezicht toverde op de derde plaats.
    Proficiat aan alle deelnemers, en nu op naar de volgende opdracht: verkeer. Maak er wat van!
    Last edited by LesC; 1 september 2013, 15:55. Reden: 4 elementen ipv Tegenlicht
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

    Proficiat aan de winnaars.
    http://barthuysmans.smugmug.com/
    BD0338BE

    Comment


    • #3
      Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

      Proficiat tantine met je eerste plaats.
      Ik weet niet waar de jaarrangschikking te vinden is of hoe ze nu samengesteld is, maar als ik lees dat Tantine naar de 3de plaats gezakt was door het thema van vorige maand denk ik dat het was omdat ze net uit de top 12 viel.
      Maar.... vorige maand werd Tantine 13de maar met een gelijk aantal punten als nr12 (tot 2cijfers na de comma). In het verleden werd dit beoordeeld als ex aequo met de twaalfde plaats, en telde dus wel mee voor de jaarrangschikking.
      Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

      Comment


      • #4
        Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

        Van Harte.
        al vond ik "zonder uniform" ook heel goed gevonden.
        grt,bouk.
        wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
        http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
        https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

        Comment


        • #5
          Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

          http://forum.belgiumdigital.com/f13/...-a-450594.html (opgelet: toestand tot na vorige Challenge; data van Challenge "Uniform" worden morgen toegevoegd)

          Vorige maand, na de verschuiving in de jaarrangschikking (waar ik zelf niet echt gelukkig mee ben, omdat het naast gezonde competitie ook aanleiding kan geven tot minder gezond tactisch stemgedrag, om nog niet te spreken van ronselen van stemmen via familie en vrienden), is er nagegaan waarom tantine 13de was en niet 12de ex aequo. Toen is gebleken dat het huidige systeem wel degelijk vier cijfers na de komma gebruikt, en tantine dus een paar duizensten minder had dan (haar concurrent) frakske, die de 12de plaats had.
          Maar we moeten er toch over blijven waken dat een en ander sportief blijft; anders zie ik ook nog weinig toekomst voor de Challenge. Ik merk nu een andere topic over de scores, en spoed me dus daarheen.
          Last edited by LesC; 1 september 2013, 20:51.
          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

          Comment


          • #6
            Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

            Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
            .....

            Vorige maand, na de verschuiving in de jaarrangschikking (waar ik zelf niet echt gelukkig mee ben, omdat het naast gezonde competitie ook aanleiding kan geven tot minder gezond tactisch stemgedrag, om nog niet te spreken van ronselen van stemmen via familie en vrienden)....
            Maar we moeten er toch over blijven waken dat een en ander sportief blijft; anders zie ik ook nog weinig toekomst voor de Challenge....
            Quieta non movere.
            grt,bouk.
            wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
            http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
            https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

            Comment


            • #7
              Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

              Proficiat Tantine, mooi gedaan.

              Comment


              • #8
                Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

                proficiat Tantine met je eerste plaats, dik verdiend !

                St@mpers

                Comment


                • #9
                  Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

                  Dikke proficiat Tantine.
                  Je doet het weer.

                  groetjes

                  moniq
                  groetjes, moniq (BD1321BE)

                  A picture paints a thousand words

                  Comment


                  • #10
                    Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

                    Net geklopt , maar wel verdiende 1e plaats, proficiat

                    Comment


                    • #11
                      Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

                      Van mij ook een dikke proficiat Tantine.
                      Samen met die van "Anbe" mijn favorieten
                      Touch the Earth...Gently
                      www.passionsenfrance.com

                      Comment


                      • #12
                        Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

                        Maar voor het al dan niet meetellen voor de jaarrangschikking werden die duizendsten niet meegerekend en werd er slechts rekening gehouden tot 2cijfers na de comma. Dan werd het aanzien als een gedeelde 12de plaats, zoals in dit geval.


                        Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                        http://forum.belgiumdigital.com/f13/...-a-450594.html (opgelet: toestand tot na vorige Challenge; data van Challenge "Uniform" worden morgen toegevoegd)

                        Vorige maand, na de verschuiving in de jaarrangschikking (waar ik zelf niet echt gelukkig mee ben, omdat het naast gezonde competitie ook aanleiding kan geven tot minder gezond tactisch stemgedrag, om nog niet te spreken van ronselen van stemmen via familie en vrienden), is er nagegaan waarom tantine 13de was en niet 12de ex aequo. Toen is gebleken dat het huidige systeem wel degelijk vier cijfers na de komma gebruikt, en tantine dus een paar duizensten minder had dan (haar concurrent) frakske, die de 12de plaats had.
                        Met de stroom meedrijven kan een grassprietje ook.

                        Comment


                        • #13
                          Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

                          Moderator Note: Zelf ben ik niet voor die jaarrangschikking, maar als ie wordt verder gezet (en ik zou die echt willen afschaffen - je moest eens weten wat er nu allemaal bovenkomt nu ik alle individuele scores aan het uitspitten ben!), dan kan ik niet anders zeggen van hoe het systeem in elkaar zit. Ik heb, precies naar aanleiding van die 12de-nee 13de plaats van tantine vorige maand, de ontwikkelaars gecontacteerd en te horen gekregen dat het systeem (nu?) vier cijfers na de komma gebruikt.
                          Pin je A.U.B. niet vast op een jaarrangschikking, maar probeer om elke maand opnieuw mijn uitdaging (ik laat nog een voorafgaande keuze uit drie) aan te gaan. Als je problemen hebt met mijn thema's: dat kan ik begrijpen, maar dan wil ik ofwel een individuele discussie daarover (via PB) of een algemene discussie zoals deze hier.
                          Ik wil ook niet dat de "Proficiat, winnaar" verwordt tot een twijfelen aan de uitslag.
                          .
                          Last edited by LesC; 2 september 2013, 20:09.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

                            Da's allemaal geen probleem hoor...als het nu 4 cijfers na de komma is dan is het zo!

                            Bedankt voor de felicitaties!

                            Proficiat aan alle deelnemers en ook aan stampers en primaatje met hun welverdiende 2de en 3de plaats!

                            Op naar de volgende chall..."verkeer"....en wat een verkeer vandaag...de eerste schooldag....niet te doen....had beter mijn toestel meegenomen

                            Gr Pascale
                            Eerlijkheid duurt het langst!!
                            Mijn website: http://www.degrafon.be/

                            Comment


                            • #15
                              Re: Tantine heeft weer toegeslagen! Proficiat!

                              proficiat Pascal met je behaalde overwinning
                              ook aan de tweede stampers en de derde Primaatje die mijn favoriet was deze maand
                              gewoon omdat deze zo uit de cam kwam denk niet dat je aan deze dames hebt gevraagd om daar te gaan zitten
                              ben zelf zeer te vreden met mijn 4 de plaats omdat ik tijdens mijn verlof heel weinig tijd heb gehad voor BD of de challenge
                              Pascal wil je ons nu vertellen hoe je het gedaan hebt
                              zelf zou ik het gedaan hebben met een draadstang door de flessen te steken.de bodem van de eerste en laatste fles er uit om die stang dan met enkele schroeven vast te maken
                              en de rest gaat dan van zelf
                              Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                              Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                              Comment

                              Working...
                              X