Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

    Door als eerste te eindigen in de Challenge Sfeer(ver)licht(ing), bewijst vosse dat zijn vorige prestatie (winnen van de oktober Challenge rond 'herstkleuren') geen toevalstreffer was, en dat de andere deelnemers die geregeld op het ereschavotje te vinden zijn, terdege rekening met hem moeten houden. Proficiat! Ik heb vele mooie sfeerlichten zien passeren, maar als liefhebber van avond- en nachtfotografie vond ik vosses bijdrage vanaf het begin een serieuze kanshebber.
    Ook proficiat aan alle andere deelnemers: zilver gaat naar Edje C die eveneens geregeld vooraan te vinden is, terwijl brons naar Delvaux Michel gaat, en wellicht zijn hoogste score ooit!
    Met Sfeer(ver)licht(ing) gaat 2013 onherroepelijk op slot. Voor januari 2014 is er gekozen voor 'in de rij'.
    En netjes in de rij, hé gasten!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

    Welverdiend Vosse! Het is dan ook een topplaat.
    Verder voor alle deelnemers ook een dikke proficiat!
    Prettig 2014!
    Touch the Earth...Gently
    www.passionsenfrance.com

    Comment


    • #3
      Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

      Van Harte Vosse.
      en alle anderen deelnemers bedankt, ik heb weer genoten.
      grt,bouk.
      wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
      http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
      https://www.facebook.com/profile.php?id=100008593234290

      Comment


      • #4
        Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

        Proficiat met je 1ste plaats in deze Challenge!
        Gr. Dave
        Canon 60D - 10-22mm f3.5-4.5 USM - 17-55mm f2.8 IS USM - 70-200mm f2.8 L IS II USM - 100mm f2.8 L IS USM Macro

        Comment


        • #5
          Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

          Grats

          Sent from my GT-I9195 using Tapatalk
          A7 f1.4 fuji F2 & F1.4

          Comment


          • #6
            Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

            Een welverdiende proficiat aan Vosse met zijn 1ste plaats in deze Challenge.

            Comment


            • #7
              Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

              Een proficiat aan Vosse en alle deelnemers.
              Nikon D750 + Nikon D800 + handgrip (2 batterijen), SB900, Lens Nikkor 14 - 24 2.8, Lens nikkor 24-70 2.8, nikkor 70-200 2.8, 50 mm 1.8 Nikon, Macro 60 mm, Jinbei flitset 500 w, Studio. Manfrottostatief.

              Comment


              • #8
                Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                vosse ook van mij een dikke proficiat ook aan de anderen ,er zaten toch een paar sterke foto's tussen !!!

                Comment


                • #9
                  Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                  Proficiat Vosse met de eerste plaats als afsluiter van 2013.
                  Verder ook proficiat aan alle deelnemers, de beste wensen voor 2014 en een mooie start toegewenst van een nieuw challenge-jaar.
                  Met het thema "in de rij" kunnen we weer alle richtingen uit met onze creativiteit.
                  Al zal het brainstormen voor mij pas morgen beginnen, eerst moet dat mannetje met de zware hamer van gisterenavond uit mijn hoofd verdwenen zijn .
                  Samen een dagje op pad met BD'ers? Klik hier voor het aanbod. Wens je zelf een SD te organiseren? We helpen je graag op weg.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                    proficiat vosse met je challenge overwinning .
                    ook nr twee en drie EdjeC en Delvaux Michel van harte gefeliciteerd .
                    de rest van het deelnemersveld hebben ook een proficiat verdiend ,er zaten pracht beelden tussen die ik hoger had ingeschat
                    deelnemes die voor de eerste keer mee deden,ik hoop dat ze zullen blijven meedoen,en zich niet ontmoedigt voelen door hun plaats.
                    op naar de volgende in de rij
                    Groetjes Liliane geluk is geen kant en klaar product het onstaat door wat je doet
                    Panasonic lumix DMC-FZ8 +FZ38-FZ150Tussenring met DMW-LC55 http://lilybie.jalbum.net/

                    Comment


                    • #11
                      Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                      Hallo,
                      Een heel mooi nieuwjaarsgeschenk hebben jullie mij gegeven ! Bedankt daarvoor !!
                      Ook EdjeC en Delvaux Michel proficiat !
                      Maar ook al de andere deelnemers krijgen een proficiat van mij.
                      Bij deze wens ik iedereen een goede gezondheid en de beste wensen voor 2014 !!
                      Op naar de volgende.
                      Groetjes
                      Jean-Luc.

                      Comment


                      • #12
                        Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                        Vosse,

                        Proficiat met uw eerste plaats.

                        Grt,

                        Jean-Pierre

                        Comment


                        • #13
                          Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                          Ne hele dikke proficiat...was mijn favoriet!!

                          Ook ne dikke proficiat aan EdjeC en Delvaux Michel ...en aan alle andere deelnemers!

                          Gr Pascale
                          Eerlijkheid duurt het langst!!
                          Mijn website: http://www.degrafon.be/

                          Comment


                          • #14
                            Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                            van harte proficiat aan de top 4 ;-)

                            Comment


                            • #15
                              Re: Proficiat, vosse, winnaar van de Challenge "Sfeer(ver)licht(ing)"

                              Meteen maar de top vijf van maken, zeker?
                              BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                              Comment

                              Working...
                              X