| |||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
| | Discussietools | Weergave |
| |||||
|
Troost u allen Hier in zuidelijk Nederland, us limburg, hebben we er ook last van dat mooie winterweer. 27 kilometer file bij de kruising van de snewegen Antwerpen Aken en Maastricht Eindhoven of ook wel de A2 en de A76 . Verder zijn gelukkig ale comerciéle zenders geblokkeerd, geen ontvangst. En dat scheelt discussie over waar we naar moeten kijken met zijn allen ![]() Heel veel succes allemaal met de uitslagen.
__________________ Irineas zegt : If you do not wish to react respectfully or sincerely, do not bother to respond at all, and get a life! Sincere BD's are more than welcome ! ☻ |
| |||||
|
Ondanks het weer hier minder stormachtig is maar wel kouder had ik deze avond terug vebindingsproblemen. Maar ik vrees dat de verbindingsproblemen hier toch niets te maken hebben met de ongure weer. Heb al een vermoeden waar ik de oorzaak moet gaan zoeken. Ik hoop dat het probleem nu terug van de baan is. |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
| |
Soortgelijke discussies | ||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Annelien 14 jaar en TOP!! (foto 1 vervangen!!) | Ranon | Showcase Mensen en Modellen | 114 | 20 september 2008 13:57 |
| Problemen met Canon Ixus400 | bertzonn | Camera's | 11 | 14 september 2008 17:36 |
| Nieuwe Apple iMac! | RuZ | Chit Chat | 58 | 24 mei 2008 11:58 |
| Bevrijdingsfestival 5 mei Wageningen | Triker | Waarheen vandaag? | 0 | 1 mei 2004 01:27 |
| F828 Sony Snel leverbaar | novasahond | Camera's | 20 | 11 september 2003 16:15 |
![]() |