Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Lopende challenge?

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Lopende challenge?

    Hallo iedereen,


    Waarom verschijnt er bij mij nog steeds de mededeling dat er 'geen lopende challenge is'?
    Ik ben geregistreerd als forum-gebruiker, maar ook na pakweg een maand wachten is het in oktober nog steeds dezelfde mededeling die ik te zien krijg.
    Jammer. Ik vind het een leuk gegeven en zou in de toekomst graag eens meedoen.


    Groet,
    Ruud (voorlopige alias (Yes sir')

  • #2
    Re: Lopende challenge?

    Ik stuur je een privébericht.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

    Comment


    • #3
      Re: Lopende challenge?

      Zijn er nog die geen foto kunnen opladen?
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Lopende challenge?

        Nog niet geprobeerd. Eerst passend werk maken. Doe mijn best! ;-)

        Comment


        • #5
          Re: Lopende challenge?

          Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
          Zijn er nog die geen foto kunnen opladen?
          Ik denk dat ze allemaal op de eerste sneeuw wachten Les

          Mvg Yves.
          What you see is what you get

          Comment


          • #6
            Re: Lopende challenge?



            Eerste Sneeuw van Jan De WildeIk werd heel langzaam wakker, ik wreef m'n ogen uit,ik werd heel langzaam wakker, ik wreef m'n ogen uit,ik kon het niet geloven...


            Ik heb er al enkele binnengekregen, maar allemaal terug naar af moeten sturen: geen exif, archieffoto, grote signature op de foto... Maar ik heb geduld.
            BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

            Comment


            • #7
              Re: Lopende challenge?

              Iedereen wacht tot de bladeren nog wat meer bruin/oranje kleuren.
              Ofwel kregen ze schrik van jouw uitspraak "dus met een mooi geel-goud-bruin gekleurde eik neem ik ditmaal geen genoegen" .

              Comment


              • #8
                Re: Lopende challenge?

                Oorspronkelijk geplaatst door Djivan Bekijk bericht
                Iedereen wacht tot de bladeren nog wat meer bruin/oranje kleuren.
                Ofwel kregen ze schrik van jouw uitspraak "dus met een mooi geel-goud-bruin gekleurde eik neem ik ditmaal geen genoegen" .

                Dan citeer je natuurlijk maar een halve zin:
                Het seizoen (de herfst) is niet meteen synoniem van 'het weer', dus met een mooi geel-goud-bruin gekleurde eik neem ik ditmaal geen genoegen.
                (wat blijkbaar nog niet begrepen wordt is dat in principe elke (buiten)opname goed is, zolang je maar kunt zien dat
                - de zon schijnt
                - het regent
                - het waait
                - het sneeuwt... )

                Dat abnormaal flauw zonnetje van vandaag bv.
                BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                Comment


                • #9
                  Re: Lopende challenge?

                  Oorspronkelijk geplaatst door LesC Bekijk bericht
                  Dan citeer je natuurlijk maar een halve zin:


                  (wat blijkbaar nog niet begrepen wordt is dat in principe elke (buiten)opname goed is, zolang je maar kunt zien dat
                  - de zon schijnt
                  - het regent
                  - het waait
                  - het sneeuwt... )

                  Dat abnormaal flauw zonnetje van vandaag bv.
                  Weet ik wel hoor, zie mijn knipoog in # 7.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Lopende challenge?

                    Zijn titels en onderschriften bij de foto's van de challenge terug toegelaten ?

                    Mvg Yves
                    What you see is what you get

                    Comment


                    • #11
                      Re: Lopende challenge?

                      Ik vind het jammer en eigenlijk saai dat er niets (of zo weinig) nog te lezen is... ik hoop alvast op herziening van deze op basis van een enquete (met beperkte deelname en toch een meerderheid met ja + ja maar tov neen) gewijzigde regels...
                      Ondertussen hoopvol voor interessanter fotoweer... begint wel te dringen...

                      groeten

                      Luc
                      verlang niet tot morgen, geniet van vandaag...

                      Comment


                      • #12
                        Re: Lopende challenge?

                        Oorspronkelijk geplaatst door LLuc Bekijk bericht
                        Ik vind het jammer en eigenlijk saai dat er niets (of zo weinig) nog te lezen is... ik hoop alvast op herziening van deze op basis van een enquete (met beperkte deelname en toch een meerderheid met ja + ja maar tov neen) gewijzigde regels...
                        Ondertussen hoopvol voor interessanter fotoweer... begint wel te dringen...

                        groeten

                        Luc
                        Awel Luc, ik geef je volkomen gelijk. De challenge is de challenge niet meer zonder die commentaren. Ik begrijp nog altijd niet waarom er geen reacties meer mogen gegeven worden. Vinden jullie dat echt LEUK????
                        Ik heb dit WE deel genomen aan Buren Bij Kunstenaars. Er waren mensen die mijn foto's voorbij liepen, maar anderen die bleven kijken en die hun mening gaven....pos en neg. Wat zouden jullie liever hebben?
                        Les, sorry dat ik daar nog eens over schrijf. Het is nu zo asociaal, "dien je foto in en zwijg". Dat gevoel heb ik en waarschijnlijk nog vele anderen. De commentaren die gegeven worden, zullen bij "goede" foto's niet beïnvloedbaar zijn.
                        Als het zo blijft duren dan denk ik niet dat ik nog lang zal deelnemen. Misschien toch nog ne herziening?
                        Gr Pascale
                        Eerlijkheid duurt het langst!!
                        Mijn website: http://www.degrafon.be/

                        Comment


                        • #13
                          Re: Lopende challenge?

                          Vanaf volgende maand ga ik waarschijnlijk weer naar het oude en vertrouwde schema!
                          Vandaag kunnen er nog inzendingen zijn, en ik verander niet graag de regels terwijl het spel loopt.
                          BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                          Comment


                          • #14
                            Re: Lopende challenge?

                            Dat is één der redenen waarom ik tijdens voorgaande challenges vroeg om mijn foto('s) te verwijderen.
                            Ik doe nu nog mee met de challenge, maar hier intern met enkele vrienden waar we wel commentaren geven. Ik geef ook geen punten meer.
                            Ik heb veel respect voor jou Lesc en dat zal zo blijven wat er ook nog uit de Challenge voort vloeit.
                            Of ik nu nog ooit commentaren geef ? Ik betwijfel het. Ik heb de pogingen gedaan, heb daarvoor de nodige animo gehad met allerhande mogelijke aansprekingen.
                            Ik heb brede schouders, enkel die schouders dragen wel geen verwijten en verwensingen en zo zijn we opnieuw aan het praten over de challenge.
                            Of je er nu goed aan doet om eventueel op stappen terug te komen ? Ik weet het niet. Er is een democratisch (alhoewel er altijd zijn dat dit een opgeet spel zou zijn) en die moeten we volgen.
                            Eventueel kan je de poll over doen en kijken wat het resultaat is. Eigenhandig de voorgaande poll negeren zou ik niet doen of er is weer een gezeur en een gesar en een gezever dat de één of andere weer van zich heeft laten horen en messen op de keel hebben gezet.
                            Tijdens de ALV had je eventueel dit probleem wel kunnen aankaarten en vragen of je nu de poll terzijde legt of niet. De aanwezigen hadden dan een stem kunnen geven.

                            Les: Je doet het goed en houd het zo. Pas wel op dat je geen uitschuiver hebt of dat je je g*t verbrandt door de resultaten van een gehouden enquête opzij te schuiven zonder iedereen om zijn mening gevraagd te hebben.
                            https://www.fotospotter.be
                            Je suis content d’être heureux

                            Comment


                            • #15
                              Re: Lopende challenge?

                              het is inderdaad stillekes, zo zonder tekstjes.

                              aan de andere kant, het is ook altijd stiller en stiller op de fora, meer en meer mensen zetten er gewoon hun foto op, verwachten commentaar (liefst positieve), maar doen zelf geen moeite om commentaar te geven.
                              mijn nieuwe website (al is er nog wat sleutelwerk aan) : www.fotografiepieter.be

                              Comment

                              Working...
                              X