Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Katrien1957 wint de BD-Challenge van september 2018: Zien. Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Katrien1957 wint de BD-Challenge van september 2018: Zien. Proficiat!

    We houden al enkele jaren geen jaarklassement meer bij, omdat dat onder meer leidde tot een (bijna) verplichting om mee te doen, en in uitzonderlijke gevallen, tot een 'ongezonde competitiedrang' (lees maar: foul play).
    Maar nadat Frakske vorige maand zijn derde overwinning van 2018 boekte, kon Katrien1957 niet achterblijven. Zij wint nu verdiend en met enige voorsprong met het prachtige, minimalistische plaatje 'Kiekeboe'. Wim.Vanmaele wordt knap tweede met "Eerste hulp bij bijziend en kapotte bril". Ik geloof dat we Delvaux.Michel de laatste maanden ook meer vooraan treffen, en dat is nu niet anders. Hij wordt derde met "1-2-3 piano ........... niemand zien bewegen ?"
    Mijn gelukwensen gaan uiteraard naar de eerste drie, maar tevens naar alle deelnemers.
    Ik heb verschillende erg mooie foto's zien binnenkomen, maar ook enkele eerder banale inzendingen. Probeer door het bekijken van de winnende foto's (of diegene die vooraan eindigen) te achterhalen wat een mogelijke winnaar maakt, en trek daaruit de nodige lessen. Je vindt natuurlijk ook de winnende foto's van dit jaar en vorige jaren terug in ditzelfde subforum hier op BelgiumDigital.

    De winnaar ontvangen een kortingbon van €30,- geschonken door onze sponsor CeWe. Katriens inzending zal ook worden opgevraagd door de Shoot redactie voor publicatie in het magazine Shoot, en tenslotte nomineer ik ook die foto voor onze wekelijkse HoF (Week 40). Ik kan wel nomineren, maar kan uiteraard niet garanderen of de foto uiteindelijk geselecteerd wordt.

    Voor oktober is de keuze gevallen op Herfst, een misschien wat voor de hand liggende opdracht deze tijd van het jaar. Ik reken dan ook op talrijke inzendingen!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van september 2018: Zien. Proficiat!

    Proficiat Katrien, je wist deze opdracht weer om te buigen in een echte blikvanger !

    Herfst zal wel een gemakkelijke opdracht zijn, ik zie de tekenen overal
    ik zal in elk geval als naar gewoonte deelnemen én stemmen
    bedankt om te kijken of te reageren, frans !

    Comment


    • #3
      Re: Katrien1957 wint de BD-Challenge van september 2018: Zien. Proficiat!

      En Katrien wordt ook geselecteerd voor de wekelijkse HoF: http://forum.belgiumdigital.com/f39/...-a-564279.html
      Proficiat!
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment

      Working...
      X