|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Ik lust ze wel, mm. Horen voor mijn part perfect thuis in de afdeling "Abstract".
![]() (toch denk ik dat de omschrijving je rating kan beïnvloeden)
|
'k ben er zeker van dat de omschrijving me parten heeft gespeeld, lesc,
maar eerlijk gezegd vind ik het in de challenge niet nodig (en soms zelf storend) als men er direct bij plaatst wat en hoe en waarom. het beeld moet spreken, niét de uitleg. ik verwacht toch van de toeschouwers dat ze deurtjes zelf kunnen opendoen ... als je begrijpt wat ik bedoel ![]() mm |
|
|||||
|
Citaat:
Ik heb de foto meermaals bekeken en kon er eerlijk gezegd niet veel uit opmaken. Daardoor kan je enkel af gaan op je eigen gevoel en of het abstracte wel degelijk in je smaak ligt. Je kan totaal niet uitmaken of jou opzet wel degelijk gelukt is. Als ik de foto nu bekijk is hij meer waard dan dat ik hem origineel heb gewaardeerd sorryIk denk dat dit bij heel wat mensen zo het geval is geweest want je bent wel degelijk in je opzet geslaagd. Maar dit konden we niet weten natuurlijk. ![]() Grtz Tigo
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |