Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Fotisto-wim wint de BD-Challenge van februari 2018: Kei(en). Proficiat.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Fotisto-wim wint de BD-Challenge van februari 2018: Kei(en). Proficiat.

    Toch dertig inzendingen voor een keimoeilijk thema: kei(en).
    En hoewel de 'usual suspects' (Katrien1957 (#2), VQB (#3), tantine (#5)... vooraan zitten, is het een vrij nieuwe deelnemer die de hoofdvogel afschiet: nl. fotisto-wim. Proficiat!
    Zoals gezegd wordt Katrien1957, die vorige maand nog won, knap tweede, en VQB derde.
    Ik heb hele mooie inzendingen gezien, maar ook hele banale. Deze maand was het duidelijk dat de 'opgezette' foto's beter in de smaak vielen dan de 'natuurlijke'. Binnen de eerste tien is het enkel bart123 (ook geregeld vooraan en zelfs op het ereschavotje te vinden) die met zijn 'Maaskeien' de 7de plaats behaalt.

    De winnaar ontvangt een kortingbon van €30,- van onze sponsor CeWe. Helaas heb ik die bonnen nog steeds niet in mijn bezit, en zal de winnaar dus nog even geduld moeten hebben. De vorige maanden hebben we echter kunnen oplossen met een kortingcode aan de winnaar mee te delen, dus ook dat behoort tot de mogelijkheden?
    Bovendien wordt de Challenge-winnaar door mij voorgedragen voor de wekelijkse BD Hall of Fame, wat natuurlijk geen garantie is dat de foto ook daarvoor geselecteerd wordt. Tenslotte wordt de winnaar ook gecontacteerd door de redactie van Shoot, voor opname van de winnende foto in het tijdschrift Shoot.

    Mijn gelukwensen gaan natuurlijk op de eerste plaats naar degenen die het 'ereschavotje' weer eens haalden, maar daarnaast ook aan alle deelnemers. Ik dank diegenen die eerlijke scores hebben toegekend, maar diegenen die hun rivalen systematisch met een belachelijk lage score wilden afmaken worden eerstdaags door mij gecontacteerd. Als ikzelf ooit ophoud met de Challenge elke maand opnieuw in goeie banen te leiden, zijn het precies die lage scoorders die mij een wrang gevoel geven en mij de vraag doet stellen: is het mijn nachtrust allemaal nog wel waard?

    Het album "Kei(en)" wordt vrijgegeven voor commentaar, dus je kunt ofwel hier, ofwel op de Challenge-site terecht met commentaar, gelukwensen...

    Voor maart 2018 is de keuze gevallen op Dubbel. Ik heb een korte uitleg gegeven op de openingspagina van de Challenge: http://challenge.belgiumdigital.com/index.php , maar mochten er nog vragen of opmerkingen zijn, we kunnen er hier in het Challenge-forum altijd een topic aan wijden. Uiteraard blijven de Challenge-reglementen van kracht. Weet je dat ik vanmorgen (!) al een inzending voor het thema "Dubbel" kreeg? De opname was echter al bijna twee jaar oud, en valt dus sowieso uit de boot.

    Alvast aan alle deelnemers succes gewenst!
    Last edited by LesC; 19 april 2018, 18:45.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Fotisto-wim wint de BD-Challenge van februari 2018: Kei(en). Proficiat.

    proficiat met je overwinning fotisto-wim
    Last edited by LesC; 19 april 2018, 18:46.

    Comment


    • #3
      Re: Fotisto-wim wint de BD-Challenge van februari 2018: Kei(en). Proficiat.

      Dikke proficiat met je winnende foto, knap!
      Tevens ook een pluim aan de andere deelnemers !
      Last edited by LesC; 19 april 2018, 18:46.
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment

      Working...
      X