Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Challenge communicatie

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Challenge communicatie

    Hallo,

    Even voor de zekerheid.
    Mag je morgen je foto ook nog uploaden voor de challenge van communicatie?
    Of is dit vandaag de laatste dag?

    Alvast bedankt voor het antwoord!

  • #2
    Re: Challenge communicatie

    Oorspronkelijk geplaatst door vickynoerie Bekijk bericht
    Hallo,

    Even voor de zekerheid.
    Mag je morgen je foto ook nog uploaden voor de challenge van communicatie?
    Of is dit vandaag de laatste dag?

    Alvast bedankt voor het antwoord!
    tot en met 23 betekent inclusief de 23ste

    Comment


    • #3
      Re: Challenge communicatie

      Klopt. Normaliter (als de maand 31dd telt) sluiten we de 24ste af, 23:59, maar september telt maar 30dd, dus gaat de boel een dagje vroeger dicht. Februari is helemaal een uitzondering (op de 21ste, tenzij het een schrikkeljaar is, dan de 22ste).
      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

      Comment


      • #4
        Re: Challenge communicatie

        Bedankt!

        Comment


        • #5
          Re: Challenge communicatie

          vandaag probeer ik mijn foto door te sturen, telkens melding foto te groot,
          afmeting is 1024 x 800 zelfs al op 1000 gebracht
          wat moet ik doen

          Comment


          • #6
            Re: Challenge communicatie

            Verwijderd
            Last edited by Guest17; 25 oktober 2015, 10:12.

            Comment


            • #7
              Re: Challenge communicatie

              bedankt voor het lezen en de tip
              ik heb het uiteindelijk serieus moeten verkleinen om te kunnen inzenden, nog geen enkele keer meegemaakt
              maar het is ingezonden bedankt
              mvg
              Last edited by LesC; 24 oktober 2015, 18:04. Reden: Anonimiteit in gevaar!

              Comment


              • #8
                Re: Challenge communicatie

                Verwijderd.
                Last edited by Guest17; 25 oktober 2015, 10:12. Reden: Anonimiteit in gevaar!

                Comment


                • #9
                  Re: Challenge communicatie

                  Moderator Note: Na een PB van een Challenge liefhebber heb ik de twee vorige posts lichtjes aangepast, reden: anonimiteit in gevaar!
                  Het is duidelijk dat als je hier exacte maten opgeeft, er altijd wel iemand is die gaat checken of die maten terug te vinden zijn.
                  Dank dus ook aan diegene die mij hiervan op de hoogte bracht. Ik hoop dat mijn ingreep voldoende is.
                  BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                  Comment


                  • #10
                    Re: Challenge communicatie

                    Sorry dat ik heb willen helpen mvdd, het zal niet meer gebeuren .

                    Comment


                    • #11
                      Re: Challenge communicatie

                      Hela, Djivan: jouw tip was OK, maar omdat de exacte maten in de post van mvdd stonden, en jij dat bericht citeerde, moest ik op twee plaatsen ingrijpen.
                      Het was iemand anders die me verwittigde dat men zo de fotograaf kon traceren, en dat moeten we ten alle tijde proberen te vermijden.
                      Kortom: je mag tot 1024 px langste zijde opladen, maar zorg dat de bestandsgrootte 400-500K (weet niet precies hoeveel het is) niet overschrijdt. In Photoshop is bestandsgrootte van jpg kwaliteit 10 merkbaar kleiner dan van kwaliteit 12, maar het verschil in fotokwaliteit is visueel niet te merken.
                      BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

                      Comment

                      Working...
                      X