Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

boeiende challenge

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • boeiende challenge

    Eigenlijk geniet ik van de challenge. Uitdaging. Een uitdaging om een leuke foto te zoeken, het juiste moment kiezen om die te gaan trekken, en dan uitkijken wat er allemaal binnenkomt.
    Wat mij ook opvalt dat een foto heel veel verborgen kanten heeft.
    Je ziet een foto, je beziet de foto, en elke keer zie je dingen meer. Het is ook goed dat je de foto kan vergroten zo kan je de details beter zien.
    Zo is mij na heel veel kijken bij die kaars op de spiegel heel veel opgevallen. De bakstenen in de spiegel, de ruitjes op de glazen.
    Dat zijn dingen die de eerste keer bij mij niet opgevallen waren.
    Of ben ik geen goede observeerder ? dat kan natuurlijk hé?
    Och ik doe niet mee om te winnen, vind het alleen leuk en boeiend dat ik nu een degelijke cam heb dat ik gewoon kan meedoen.
    En zo heel veel van elkaar leren.

  • #2
    Ondanks het feit dat ik te laat was, heb ik wel genoten van de inzendingen van deze maand (vorige maanden ook, maar deze toch net ietsje meer)... zo'n variatie aan 'verschillende kijken' op eenzelfde onderwerp... boeiend en leerrijk...
    Jan
    www.travelspot.be - iets nodig ? - best of ...

    Comment


    • #3
      Het was een verdomd moeilijke opdracht.
      Ik had pas eergisteren de geschikte foto genomen. (zie forum) , maar ik was ook 'te laat' voor de inzending.
      Persoonlijk vind ik het leuk dat mensen met een ander standpunt je foot bekijken en beoordelen( liefst niet veroordelen)
      Daaruit kan je leren.
      Ook heb ik door de foto's van anderen leren kijken naar interessante onderwerpen.

      Canon 7D
      Sigma APO Macro F/2.8 150mm
      Canon F/4 17-40mm

      Comment


      • #4
        mooi gezegd Act !!
        mvg
        gabriella
        Canon 300D en 350D
        canon 24-85 mm. f/3.5-4.5 usm
        canon 20-35 usm

        Comment

        Working...
        X