Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Amashoot wint de september 2017 Challenge: "Blur". Proficiat!

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Amashoot wint de september 2017 Challenge: "Blur". Proficiat!

    Heel spannend, vooral de eindspurt tussen Amashoot (1), voor zover ik weet zijn allereerste deelname (), en VDQ (2), die hier al meer op het ereschavotje gestaan heeft. Twee cijfers na de komma (7,15 vs 7,11) waren nodig om de uitslag definitief vast te leggen.
    Op de derde plaats ook een 'ouwe getrouwe', Lilybie.
    Proficiat aan de 'top drie', maar tevens aan alle deelnemers.
    Ik heb hele mooie inzendingen gezien deze maand, en heel verschillende types van blur. Nu, ik had ook aangegeven dat ik die blur breed zou interpreteren, dus als je die kreeg door een groot diafragma te gebruiken, door een trage sluitersnelheid, of hoe dan ook, was het voor mij OK.
    Zo krijgen we natuurlijk ook een brede waaier van disciplines: modellen, macro's, landschap, vrije natuur of studio...
    Ik ben tevreden, ik hoop jullie ook.

    De winnaar Amashoot krijgt traditioneel een kortingbon van €30,- geschonken door onze sponsor CeWe, en ik nomineer ook de foto voor de wekelijkse Hall of Fame (die van 9 oktober, de huidige is afgesloten). Dat laatste is altijd spannend en onzeker, want ik heb zelf niets met de HoF selectie te maken, dus het is ook voor mij telkens weer een verrassing. De winnende foto verschijnt doorgaans ook in het fotomagazine Shoot, en de winnaar zal daarvoor gecontacteerd worden door de Shoot redactie.

    Er waren uiteindelijk 42 inzendingen, wat toch weer een mooi getal is ivm de zomeredities van de Challenge. Ik hoop dat er voor de oktober 2017 Challenge (thema: Het Weer) op z'n minste evenveel deelnemers zullen zijn.
    Ga dus maar onmiddellijk aan de slag: het is immers alle dagen weer!
    Last edited by LesC; 1 oktober 2017, 09:17.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  M1 iMac 24" - 16GB RAM - 2TB SSD (MacOS Sonoma 14.4) - iPhone XR (iOS 17.4) + iPad5 WiFi (iPadOS 16.7.6)

  • #2
    Re: Amashoot wint de september 2017 Challenge: "Blur". Proficiat!

    proficiat @ Amashoot en de rest van de deelnemers, eerste deelname dat beloofd voor de toekomst

    groetjes St@mpers

    Comment


    • #3
      Re: Amashoot wint de september 2017 Challenge: "Blur". Proficiat!

      Dikke proficiat aan de winnaar Amashoot en het ereschavotje maar eveneens aan alle andere deelnemers!

      Groetjes Katrien
      Groetjes Katrien
      Which of my photographs is my favorite? The one I'm going to take tomorrow. By Imogen Cunningham

      Comment


      • #4
        Re: Amashoot wint de september 2017 Challenge: "Blur". Proficiat!

        Gefeliciteerd Amashoot
        Niet alleen knap dat je wint maar ook dat je daarin slaagt bij je eerste deelname !
        Mijn fotowebsite : www.filover.be

        Comment

        Working...
        X