Hey,
had graag geweten wat er hieraan verbeterd kan worden, en dit qua kleur van het gezicht...niet teveel contrast?
En is het water goed zichtbaar?
Foto werd genomen met broncolor flashpilot licht en canon eos 1DS. En natuurlijk met een model dat bereid is om dit te laten doen. Thx Peetn!
Just spill your gutts on meAlvast bedankt he! Groeten, FrE
Ik vind de foto wel iets hebben en de geelige kleur stoort mij niet. Als je je hand voor het gezicht houdt dan vind ik wel dat je niet kan zien dat het water is en dat vind ik een beetje spijtig.Maar ik zou het niet beter kunnen hoor![]()
Ik ben slecht met woorden.
www.frend01.be
Vind em wem origineel.
EOS 50D / 17-55mm 2.8 / 50mm 1.8
Bijzondere opname,iets mysterisch,speciale blik,goede compositie.
Over de kleur kan ik niet oordelen,weet niet precies wat de bedoeling is(was)?
Aquarius
D70/18-70,D700/28-70, Tripod Velbon AEF-3,Lowepro Nova 4 AW,X-drive PRO 40Gb,SB600,SB900,Sigma APO Macro 180mm,Nikon 50mm 1.8, Sigma 70-200 2.8 APO DG,Sigma12-24,Bigma 50-500mm
BD0290BE
Mooi artistiek! Kan je ons een tip van de sluier lichten hoe je met het water gewerkt hebt?
Greetz,
Todasranas
Canon EOS 5D II en III met wat glaswerk en prullaria
Dit is wel een hele aparte foto.
Ik weet alleen niet wat u met deze foto wilde laten zien.
Is de foto 90 graden naar links gedraaid gemaaktDus dat het model ligt en het water van boven komt.
Technisch perfect is onbelangrijk, als de foto maar goed is.--------
Hey,
bedankt voor de feedback. Er is inderdaad iets met het kleur vh gezicht dat mag veranderen. Weetnog niet precies wat (though you would know)
Deze opname hebben we buiten gedaan, met broncolor flitslicht gericht op het model. Het model goot water over z'n hoofd. Was niet makkelijk maar wel veel fun!
Grtz, FrE![]()