Deze foto maakt deel uit van een fotoreeks, genomen in een leegstaand industrieel pand.
Vinden jullie het standpunt hier goed gekozen? Stoort de overbelichting in de ramen niet te veel?
ciao
seppuku.
ik zou de ladder met zijn twee poten in het licht gezet hebben dan heb je twee mooie schaduwen van de ladder en eventueel nog een paar treden
cya
Nikon D90 + 16-85mm
Ik mis een model, hij is zo leeg nu...
Dat decor en licht biedt je toch de mogelijkheden denk ik.
Mark (300D)
Ik zou de ramen niet als overbelicht maar als hoge lichten beschouwen. Ze storen me dus helemaal niet, integendeel.
En dat model? Dat denken we er gewoon bij en dan zie ik twee heel mooie foto's
Albums
Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.
Prachtige foto, laten zoals hij is.
Als ik iets zou veranderen dan is het het formaat, vierkantig zou hij nog sterker uitkomen bovenkant wegsnijden
Groetjes luc
http://home.tiscali.be/lucclottemans
Overbelichting valt mij alleen tegen in het uiterst links raam. Voor de rest : knappe foto.
This reflects my opinion. Beware, for you it is just an opinion.
My websites : Digitale camera's & Photoshop 7 & FireFox : The Album
Mooie foto,
Mooi licht. Persoonlijk vind ik het jammer dat de vensters onscherp zijn. Een andere hoek had misschien ook mooi geweest (vanonderuit of de ladder gebruiken). Nu trek je er midden in. Misschien komt dit ook wel door het formaat van foto.
Knap gedaan.
E
Canon 400d (kit met 17-85 IS USM en batry-grip) + A70
Bedankt voor de commentaar allemaal.![]()
Waar is de 2e ? iets te veel gedronkenOriginally posted by Lazy Charles
En dat model? Dat denken we er gewoon bij en dan zie ik twee heel mooie foto's
![]()
![]()
Ik vind de foto vanuit een goed standpunt getrokken, maar er ontbreekt iets dat de aandacht trekt in deze foto. Had er nu iemand bij het 2e of 3e raam naar buiten staan kijken, dan had je iets in de foto waarnaar je aandacht zou geleid worden. Nu gaat de aandacht via de ladder naar de pilaren en dan... niets meer.
Arne