|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Beste forummers, ik had graag jullie mening gehad over volgende foto.
Zoals de titel vermeld is dit een impressie van de national gallery in Londen vanop trafalgar square getrokken. Of is het eerder een banaal vakantiekiekje? Ik hoor graag wat ik eventueel beter had kunnen doen, of er aandachtspunten zijn voor in't vervolg, wat je al dan niet aanspreekt... ![]() D70, 18mm (18-70 kitlens), f/13, 1/125, ISO200, geen belichtingscomp, uit de hand, met circ pol filtertje. Alvast bedankt voor het kijken ![]() MVG, Thierry
||||
|
Ik hoor geen commentaar te geven (moet zelf nog posten). Kwalitatief en qua kleur vind ik de foto mooi. IMHO de setting wat minder. boven is het leeg, onderin is het leeg, en in het midden gebeurt zo enorm veel wat individeel hele mooie plaatjes op zou leveren (die 5 mannen rechts, die jongen in het midden die drinkt, het paartje links daarvan, die groep achterin) maar nu te klein is voor details maar wel de aandacht opeisen. Ik weet niet waar ik moet kijken en wat de hoofdgedachte van deze foto is. Had je het voor elkaar kunnen krijgen al die mensen weg te sturen op die jongen in het midden na die duiven zou voeren had je van mij een 10+ gehad.
Nu ben ik benieuwd wat anderen van mijn mening vinden, leer ik ook weer wat van en hoef ik van de week mischien niet nodeloos mensen weg te sturen
|
|
|||
|
Citaat:
Ik ben zeer verrast door dit uitvoerig maar ook onderbouwd commentaar. Dit is nu precies de manier hoe we met elkaar dienen om te gaan. Ik kan dan ook niet anders zeggen dan dat ik de mening deel van @Jimbo_R. Ik hoop dat ik niet op mijn vingers getikt wordt. Maar ik vind een compliment aan @FLuKee en @Jimbo_R toch wel op zijn plaats. mvgr antoine200 |
|
||||
|
Jimbo_R, je uitvoerige omschrijving van wat je van de foto vindt is ten zeerste geappreciëerd. Net zo zeer als de andere reacties trouwens
Het helpt echt wel om met dergelijk commentaar de foto's voor jezelf nog eens te evalueren (allez, voor mij toch). Ivm de situatie: 't was er schitterend weer en het plein was goed gevuld, de trappen zijn blijkbaar toch ook een populair rustpunt. Iemand die voor het bord duiven zou staan voeren en wat minder volk had de foto helemaal kunnen "af" maken idd.. Helaas stond die man ergens aan de zijkant, weg van dat bord, duiven te voeren ![]() Bedankt! Thierry
||||
|
denk dat dit een opname is waar niet zo heel veel meer over te zeggen valt. Die zit al zeker héél goed!
Mijn grootste twijfel is het zwarte bord op de voorgrond, meer bepaald of die niet beter iets meer naar links of rechts had gestaan. Maar 't is geen drama, best een geslaagde opname!
||||
|
Citaat:
GRAPJE grt. gauloise
|
|
![]() |