Weergegeven resultaten: 1 t/m 9 van 9

Discussie: griepje

Standaard griepje

Ik wilde mijn collega's laten zien dat ik er echt alles aan doe om beter te worden.....Graag opmerkingen over licht, compositie etc.
    Met Pixum verdwijnt m'n foto na een paar dagen......?
    Hier is ie weer, met een tweede versie.

http://images.fotopic.net/?id=2430907&outx=600&oq=0

Standaard

Ik vind de compositie zeer geslaagd en ook de belichting valt niet veel op aan te merken, maar volgens mij ontbreekt er wat scherpte

Standaard

Interessante foto, maar waar komt dat felle licht in de achtergrond vandaan, dat stoort me een beetje!
    Canon Powershot G5

patrickvdhul.fotopic.net

Standaard

tja , blijkbaar wat overbelicht naar de achterkant toe en de scherpte ontbreekt toch wat , probeer eens wat te spelen met de belichting in PS .

Groetjes

Standaard

De foto is algmeen niet scherp, ook het rechterstuk doet de compositie niet tot zijn goede komen. Probeer vanuit tafel hoogte te fotograferen, schuins naar het licht vlak.

Standaard

Ik ben het eens met benjamin, van iets lager fotograferen, meer licht van voor en minder licht vanachter, de groene pilletjes vind i wel zeer mooi overkomen.

less is more,

K.

Standaard

Aangezien al die zooi nog niet geholpen heeft, had ik tijd voor een nieuwe poging:
    http://images.fotopic.net/?id=2435195&outx=600&oq=0
    ANALOOG: Minolta XG9, Minolta 500si super, Pentax X50 met allemaal veel glaswerk
    Ook: DIGITAAL: Canon 20D

Standaard

Originally posted by Ricky
    Aangezien al die zooi nog niet geholpen heeft, had ik tijd voor een nieuwe poging:
    knip
    Ik hoop dat de griep weer een beetje over is?
    Geeft wel weer dat je zelf-doktert, en tijd hebt voor een expirement.
    Hetgeen qua compo nu wel geslaagd is. Verder doet dit mij niets, zo'n 'reclame' foto.
    Groets, Gerhard
    Nikon D300s - Nikkor, Sigma & Samyang Glaswerk - Nikon SB600 Thor's Pbase Photo Space

Standaard

Ricky,

Aangezien deze afdeling is bedoeld voor het beoordelen van 1 foto heb ik van de andere foto´s een linkje gemaakt. Als je een andere foto beoordeeld wilt hebben kun je beter een nieuw topic hiervoor openen.

Ok?

Regels voor berichten