|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Fotodiscussie Extra Voortaan gebeuren de fotobeoordelingen in de respectievelijke subfora van de fotohoek. |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
Ik ben gisteren naar Brussel geweest voor een excursie.
Jammer dat door het slechte weer (regen etc.) en beperkte tijd ik niet veel foto's heb kunnen nemen. Ondanks de beperkte oogst vond ik toch een foto die me aanstond en ik hoop jullie ook ![]() Kritiek en tips zijn altijd welkom ![]() ![]() Camera Model: Panasonic dmc-fx07 - Sluitertijd: 1/160 - Diafragma: 2.8 - ISO: 100 Mvg, Steven
Laatst gewijzigd door Zyote; 14 november 2007 om 19:17 |
|
|||
|
Voor mij is dit een gelukte foto. Symmetrie goed vastgelegd, heldere vlakken zonder uitbranding. Ondanks groot diafragma, toch voldoende scherptediepte.
grtz
|
Citaat:
Neemt overigens niet weg dat ik het een mooi, verzorgd beeld vind.
|
Dank voor de reacties!
Heb het beeld inderdaad bijgesneden en een beetje geretoucheerd in photoshop ten gunste van de symmetrie ![]() Anders leek het een beetje te veel 'willen maar niet kunnen' en dit deed het abstracte gevoel naar mijn mening teniet. Mvg, Steven
|
Mooi shot in Brussel!
![]() Vooral de zeer passende symmetrie is hier troef. Ook de uitsnijding is volgens mij heel sterk, het versterkt de compo. Dan speel je nog eens extra in op het domino-effekt...mooie kijk! Afgewerkt. mvg, Roland
BD0725BE DSLR met lichtsterke Nikkors & Carl Zeiss Planar T* Een reeks foto's:http://roland.photographics.fotopic.net/ Laatst gewijzigd door Roland Cuypers; 15 november 2007 om 16:51 |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |