|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Fotodiscussie Extra Voortaan gebeuren de fotobeoordelingen in de respectievelijke subfora van de fotohoek. |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Zicht op het goederenstation van Genk. Een nachtopname kun je hier in fotodiscussie vinden. Exif: Canon Eos 350d Vijf foto's Av: 22 Tv: van 1/25 tot 0,6 Belichtingscomp. van -2 tot +2 ISO: 200 Laatst gewijzigd door wl; 12 november 2007 om 19:21 Reden: bijvoegen exif |
|
||||
|
Hoi,
vind persoonlijk de nachtfoto ook een stuk beter, deze foto geeft mij een misvormd winterbeeld. het lijkt of de draden en palen vol ijs zitten . Ook de grond lijkt mij zacht besneeuwd, maar indien dit uw bedoeling was.... ok
is me dat schrikken.... Ook ff naar je nachtopname gaan kijken, en deze is inderdaad stukken beter. 'k zou bovenstaande niet durven posten hebben eigenlijk. Door deze - vergeef mij - mislukte hdr omzetting heb je een prachtige opname letterlijk en figuurlijk omzeep geholpen. Probeer in je nachtopname dan liever wat detail in de wolken te krijgen in ps met schaduw/hooglichten of doordrukken/tegenhouden. Te zien aan deze hdr zit de info wel in het beeld, dus kan je ze er ook redelijk uithalen. Deze lijkt echt verschrikkelijk onzorgvuldig bewerkt... net alsof het maar raprap moest gaan.
|||||
|
Citaat:
Niet dus. Hierbij dus de dagopname in HDR zonder de extreme bewerking. Bedankt voor de reacties, Willy |
![]() |