|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Fotodiscussie Extra Voortaan gebeuren de fotobeoordelingen in de respectievelijke subfora van de fotohoek. |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Exif ----------------------------------------- Kleur weergave : niet gekalibreerd Flits : neen Brandpuntsafstand : 18,9 mm F-nummer : F/3,2 Belichtingstijd : 1/25 sec. Belichtingscompensatie : 0 stap
Vriendelijke groeten Jos Verhoeven : Art on Internet Panasonic DMC FZ50,DCR-250,DCR-2020Pro 2.2x Laatst gewijzigd door Josv; 29 november 2007 om 19:42 |
|
||||
|
hartelijk dank voor de reactie's,
Foto is inderdaad "geblurred" door software programma, niet photoshop, ben ik nog een te grote leek in. En ook zoals vermeld "blurren" gebruikt om aandacht naar de koffie te trekken. was nog geen suiker in de koffie. Was een Senseo "strong", en om een italiaans tintje te geven, een klein beetje oploskoffie over de schuim gestrooid![]() Vond er persoonlijk een minpuntje in, de weerspiegeling in het koffielepeltje , mijn eigen keuken (maar ben niet in bezit in een studio-ke) vandaar dat alles nog gebeurd op de keukentafel
|
Citaat:
Prima gezien van de donkere plek, als het lepeltje niet zozou weerkaatsen. Had ik niet opgemerkt. dank voor de raad, Nu is de weerspiegeling opeens een "muts" geworden inde foto. Weer iets bijgeleerd in het bekijken van een foto
|
ik rook spontaan koffie als ik de foto zag dus
![]() als minpunt zou ik ook de reflectie gezegd hebben, maar dan wordt het idd wel donker zo. Voor de soft bewerking ben ik minder te vinden, maar dat is smaak. ![]() Kristof |
|
|||
|
deze koffie ziet er echt lekker uit,goed gedaan
de schaduwen had ik persoonlijk iets opgehelderd met een wit stuk karton wat je net uit het zicht van de camera vasthoudt.als u het karton een beetje op en neer beweegt kunt u meteen zien hoe deze in het lepeltje reflecteert. Je behoudt de spannende schaduwpartijen,maar het toont nét een tikje frisser. |
|
||||
|
Dat vervagen in de rand oogt nogal goedkoop. Zoals de meesten hier, zou ik dat laten.
De achtergrond vind ik te blauw om wit te zijn; en niet blauw genoeg om als blauw door te gaan. Dat zou voor mij veel egaler mogen zijn, en vrij van sterke schaduwen. De koffie zelf is wel heel netjes gepresenteerd.