|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Fotodiscussie Extra Voortaan gebeuren de fotobeoordelingen in de respectievelijke subfora van de fotohoek. |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
||||
|
Leuke compo, maar vind de hand beetje krap gecadreerd.
Het ooglid van de persoon komt mij een beetje raar over zo! Als ik mag gokken heeft hij de ogen dicht? Verder de schaduw onderaan het gezicht is vrij donker. Groet Marc
|
Hij had inderdaad zijn ogen dicht. En de belichting was alles behalve.
Ik vond het al bij al nog redelijk meevallen dit shot, in vergelijking met de andere foto's van die avond toch.
|||||
|
Ik had deze foto al eerder gezien, maar had toen geen tijd om te reageren.
Ik vind dit een heel dynamische compo. De DOF zit lekker, en de micro zou zo door het scherm kunnen priemen. Het krappe maakt hem hier m.i. beter en dynamischer... het is zoals bij een concert, wanneer de zanger het publiek uitnodigt met de micro om mee te zingen... "nu is het aan jullie". Het komt er voor mij helemaal uit. De micro wordt naar het publiek gericht, dat de rol moet overnemen van de zanger, dus wordt deze bijkomstig, en mag hij lekker achter de DOF verborgen zitten. Btw, thx voor de inspiratie met de pianofoto voor deze foto. |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
![]() |