|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Fotodiscussie Extra Voortaan gebeuren de fotobeoordelingen in de respectievelijke subfora van de fotohoek. |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||||
|
Mooie schuilhut om weidevogels te fotograferen, is dat in elk geval
![]() Over de foto : beetje te strak symmetrische en centrale compo, daardoor wat saai vind ik. De foto mocht voor mij iets lichter maar wel met meer contrast. Ik stel me ook vragen bij de scherpte.
|
het is een eerste van een reeks, dus ik versta dat de foto opzich miss een beetje saai is.
eens de reeks af is zullen de beelden elkaar alleen nog versterken. ( een beetje Bernd Becher z'n stijl Qua contrast denk ik dat er toch genoeg in zit |
|
||||
|
Mooi te fotograferen onderwerp, doet lekker oud aan
![]() Te centraal in de foto ![]() Vind de huizen op de achtergrond ook niet ideaal ![]() Kun je wel iets leuks van maken zeer zeker ![]() ![]() groet marc
|
De industriele onderwerpen van Bernd EN Hilla waren wel scherper. Maar zoals je zelf vertelde " een beetje Bernd Becher z'n stijl" , door de onscherpte creeër je wel je eigen stijl. En dat is het belangrijkste. Ben wel benieuwd naar je reeks.
|
![]() |