Mijn dochtertje effe voor de camera gehaald. Laat de reacties maar komen ...of
Thx,
JanMetDePet
mooi! aangename pose, mooie blik in de camera, goed scherp zonder afleidende achtergrond.
Goede ZW-omzetting ook.
![]()
zeer fraaie foto en zwart-wit omzetting.
links zou er voor mij nog wat bijgecropped mogen worden.
Mooie pose. ZW omzetting is goed al had ik zelf wat meer contrast gegeven.
Ik heb dit topic al meerdere malen geopend en iedere keer kijk ik tegen hetzelfde aan:
Er klopt iets niet met het gezichtje.
Heb je deze foto buiten het ZW omzetten nog meer bewerkt?
mvgr
antoine200
Ik heb alvorens de foto om te zetten naar ZwartWit, de huid een beetje geegaliseerd (je weet wel... via gaussian blur)...doch wel zeeeeeer weinig.
Verder is het een normaal meisje hoor
Euh ... nog effe toevoegen: dit is helemaal niet gemaakt in een studio, was een oud stalletje met zeer weinig licht
Grt,
JanMetDePet
Laatst gewijzigd door JanMetDePet; 14 oktober 2007 om 14:52
Waarom bij zo een mooi normaal meisje al blur toepassen.
Je heb het toch niet goed gedaan want mij valt het op en ik ben geen mier.............n in deze.
Foei, niet meer doen hoor.
Deze oude man heeft bluuuuuuuuuuuuuuur nodig.
Maar niet dit mooi meisje.
mvgr
antoine200
...ik zal u zeggen waarom. In de originele foto had Birte nogal veel bloemetjes op haar armen (is nu nog een beetje te zien), vandaar.
...eigenlijk moet ik u gelijk geven. Had het beter niet gedaan.
Grt,
JanMetDePet
Hier de foto met de bloemetjes :
Grt,
JanMetDePet
Ik snap het probleem.
Even van de uitgangstelling vertrekken.
Ik zie lichtvlekken in het gezicht en op de armen daar je niet geflitst hebt moet dit komen van ander licht. Dit probleem los je niet op door de foto in ZW om te zetten. Je had dan nog beter met een externeflitser, met zacht licht, kunnen inflitsen. Hierdoor voorkom je dat er schaduwen ontstaan.
Ik denk dat de kleurenfoto op plaatsen overbelicht is geweest.
als ik het fout heb laat het a.u.b. even weten.
mvgr
antoine200
Ja, je hebt gelijk. Volgende keer ga ik het inderdaad eens proberen met mijn flits op mijn toestel en dan een weinig inflitsen.
Alvast bedankt,
JanMetDePet