|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Fotodiscussie Extra Voortaan gebeuren de fotobeoordelingen in de respectievelijke subfora van de fotohoek. |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
mooie foto: rustige kleuren, scherp waar het moet, compo OK en ideale scherptediepte om het beeld te isoleren van zijn omgeving.
Goed detail in de donkere partijen. Zou de foto wel rechtzetten (aligneren op de hoek van het gebouw) en misschien de lichtvlek aan de rechterkant wegknippen (leidt een beetje af). Is dat het beeld van de dokwerker / zakkendrager / of hoe heet het ?
|
Citaat:
Het lichte (grijze) deel rechts trok onmiddellijk mijn aandacht. Probeer het er eens af te snijden (croppen). Ik denk dat dat het beeld zou versterken.
||||
|
gecropte versie toegevoegd, beter zo (zie boven) ?
hoe het beeld noemt ? ben ik vergeten, volgende week terug naar Antwerpen en misschien passeer ik er weer ... het staat tussen de Grote Markt en het Steen.
Canon EOS 400D - Canon 70-200 F4 L IS USM - Canon 28-135 IS USM - Tamron 18-200 - verder: Sony DSC-V3 - Canon kitlens 18-55 EFS Laatst gewijzigd door pin13689; 29 november 2007 om 19:25 |
|
||||
|
De naam van het beeld is " buildrager" en is een ode aan de dokwerkers
![]() Deze brengen op 1mei hulde aan dit beeld ![]() staat op de grote markt links van het stadhuis richting schelde