|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Fotodiscussie Extra Voortaan gebeuren de fotobeoordelingen in de respectievelijke subfora van de fotohoek. |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Camera Model: Panasonic (DMC-FZ50) Lens Focal Length: 31,70 mm () Shutter Speed: 1/8 sec F-Number: F7,1 ISO: 100 Compensation: EV 0/100
|
Dit vind ik fantastisch mooi: tegelijk zeer sober en zeer rijk
compo is ideaal zoals hij is, de lijn laten vertrekken in de hoek zou het beeld m.i. banaliseren. Fantastisch hoe genuanceerd de schakeringen van beige en grijs zijn en je ziet ook mooi de stralen van het licht. Bovendien bevat alles detail: niets is uitgebrand! Zeer fraai; 2 duimen: zowel voor idee als voor uitvoering ![]() (wadist? Mooie wandverlichting voor mijn part!)
|
Citaat:
Uitvoering en idee super. Niets aan veranderen. Ik vind het juist mooi dat de lijn niet vanuit de hoek komt. Juist het stukje asymetrie voegt een extra beleving toe. Nogmaals, drie keer ![]() ![]()
|
Het is mogelijk wel een foto, maar omdat ik dagelijks in photoshop bezig ben, doet het mij nogal denken aan:
![]() ... een angle gradient met een licht effect erop. Misschien dat het mij daarom niet meteen aanspreekt. Maar ik ben wel benieuwd wat het is.
|
Hoi,
1ste bedankt voor de reactie's, was eigelijk een beetje bang om deze foto hier te plaatsen, omdat hij nog weinig onderwerp weergeeft. 2de het is inderdaad een sterk bijgewerkte foto maar niet met photoshop maar met 2 andere (gratis) software paketten. Ben helemaal geen "krak" in PS, en programma is mij veel te duur. en Vicberger zit er heel kort bij met zijn veronderstelling. Maar ik kan het echt niet meer uitleggen hoe ik er toe gekomen ben, ben gewoon gaan zoeken, en telkens van een bekomen resultaat verder gegaan naar een ander resultaat wat deze foto uiteindelijk gaf. Ik persoonlijk hou van deze soort foto's, maar dit is waarschijnlijk te wijten aan mijn voorgeschiedenis : Heb namelijk 12 jaar kunstschilderen gedaan op academie, maar door medische redenen moeten stoppen. Ben dan aan fotografie begonnen als autodidact, en thechnisch nog een volkomen leek. en omdat ik de technische kant niet kan waarmaken, geeft de "gewone" (sorry voor het woord) foto mij geen voldoening. Maar ik weet dat ik in alle opties og heel veel moet leren. Deze foto is vertrokken van een macro opname van een horloge dan verder uitgewerkt in een 10-tal fase's ( waarschijnlijk gaat het veel sneller om dit resultaat te bekomen ) ![]() geef hier de orginele foto mee
Vriendelijke groeten Jos Verhoeven : Art on Internet Panasonic DMC FZ50,DCR-250,DCR-2020Pro 2.2x Laatst gewijzigd door Josv; 3 maart 2008 om 18:56 |
![]() |