Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Film speelt niet goed af in Photoshop CC.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Film speelt niet goed af in Photoshop CC.

    Dag iedereen hier,
    ik ben mij wat aan het verdiepen in het maken van video's omdat ik dat wel leuk vind om eventueel aan te bieden aan klanten.

    Maar ik struikel over iets. Ik werk met Nikon D800, als ik een kort filmpje laat afspelen in Photoshop speelt hij niet mooi af, hij kan de 30bps precies niet aan, als ik het filmpje in media player laat spelen heb ik geen problemen...
    Ik toon even een printscreen. Heb al overal op geklikt maar lijk het niet te vinden hoe het komt.

    Verder: Ik werk vaak met presets in ACR. Ik kan vanuit Photoshop een foto heropenen in ACR, er een preset op plaatsen en dan terugkeren naar PS, dat lukt ook bij de film maar het is precies of er maar één frame bewerkt is dan.
    Zijn er mogelijkheden om video's te bewerken zodat ze in dezelfde stijl zijn als mijn foto's, met presets? Ik weet dat je het in LR wel zou kunnen, maar de actions en presets die ik heb werken enkel met PS...




    Bedankt alvast!
    Jill.
    facebook
    Je ogen zijn de lamp van je ziel, en je hart hoort een van de parels van je geluk te zijn. Jill.

  • #2
    Re: Film speelt niet goed af in Photoshop CC.

    Photoshop is geen videobewerkingsprogramma, ook al heb ik de optie "Video openen" zelf ook wel gezien in PhotoShop Elements 8 (waar het importeren van video overigens nooit lukt). Ik heb zelf de grote PhotoShop niet, dus ik kan op dit gebied niet zoveel zeggen.