Weergegeven resultaten: 1 t/m 6 van 6

Discussie: favicon

Lightbulb favicon

Het icoontje in de kop van een tabblad (= de favicon) vertoont nog het oude logo. Misschien iets om aan te passen naar het mooie nieuwe blauwe logo, zoals bij de website?
    Sony SLT α57 / Sony 16-50 2.8 / Minolta 50 1.4 / Sony 85 2.8 / ...

Standaard Re: favicon

ik zie hier het nieuwe favicom afbeelding al op het forum, sommige browsers doen er wat langer op om het zichtbaar te maken maar langer dan 2 dagen duurt dit niet

grtz
    Canon eos 550d + kitlens EF-S 18-55mm IS II + EF 50mm f 1.8 II + EF 85mm f 1.8 USM. 2x 430EX II

Daarstraks nog nagekeken: het nieuwe favicon staat zowel op website als op forum correct ingesteld.

Afhankelijk van de browser kan het inderdaad een tijdje duren (caching van gegevens); de browser cache clearen kan dus helpen. Ook wordt een favicon soms 'vast' opgeslagen bij het aanmaken van een bladwijzer (bookmark); die operatie eens opnieuw doen zou ook kunnen helpen.
    BD0337BE | Fuji X-fan / Nikon FX | bezoek mijn fotoblog, favorieten en galleries

Raar heb zojuist een nieuwe bookmark gemaakt. Op het werk stond deze nog niet bij de favo's en is nog steeds het oude favicon.
    Canon Eos 7D - Canon 17-55mm f/2.8 IS USM - Canon EF 70-200mm f/2.8 L IS USM II - Canon EF 100mm f/2.8L Macro IS USM - Canon 50mm f/1.8

Cookies verwijderen, brouwser sluiten terug openen en vernieuwen en klaar is kees. In IE8 Extra> internet opties>Tabblad algemeen > Brouwsergeschiedenis > knop instellingen> popup venter "Tijdelijke internetbestanden en geschiedenis " knop Bestanden weergeven , volgend venster geeft de tijdelijke bestanden "cookies " en favicons, je kan alles verwijderen of alleen de oude BD favicon.Brouwser terug opstarten, groot woord voor dicht en terug openen.Grt

Cookie cache ledigen is het toverwoord, inderdaad!

Inmiddels hebben we ook het verversen van de favicon 'geforceerd' vanuit de server. Dit betekent dat vensters en tabbladen automatisch de nieuwe favicon zullen tonen.

Bij sommige browsers kan het nodig zijn om oudere bladwijzers (bookmarks) te verwijderen en opnieuw in te geven.
    BD0337BE | Fuji X-fan / Nikon FX | bezoek mijn fotoblog, favorieten en galleries

Soortgelijke discussies

1. Favicon
    Door Loccufier in forum Test Forum
    Reacties: 0
    Laatste bericht: 18 mei 2010, 23:38
  2. Favicon op mijn website Fotobos.nl
    Door Fotobos in forum Test Forum
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 5 december 2008, 10:10
  3. Favicon
    Door VerSeg in forum Algemeen
    Reacties: 5