Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Verkoop van al m'n materiaal (EOS 5D mkII, L objectieven..., statief)

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Verkoop van al m'n materiaal (EOS 5D mkII, L objectieven..., statief)

    Beste BD'ers!

    DIT TOPIC IS GESLOTEN OMDAT ALLES REEDS AFGEHAALD IS. ONTHOU MIJN NAAM VOOR GOEDE PRIJZEN EN EERLIJKE VERKOOP
    Tot mijn grote spijt moet ik fotografie laten vallen, dit alvast voor een tijdje wegens tijdgebrek. Minder dan 5500 shots zijn geschoten met de 5D, alles is zo goed mogelijk buiten stof gehouden en enkel ik heb het materiaal in handen gehad.

    Ik verkoop de inhoud van mijn LowePro Computrekker Plus AW, inclusief de rugzak. Indien alles gekocht wordt kan er over een totaalprijs gepraat worden, ondanks de reeds lage prijzen!

    - Canon EOS 5D mkII body met Sandisk 16GB kaartje van 60mb/s, lader en accu (€ 1100)

    - Canon BG-E6 grip, handstrap en 2e Canon batterij (€ 275) (indien met camera, - €75)

    - Canon EF 70-200mm f2.8L objectief met 77mm Hoya HD UV filter en 77mm Hoya Circulaire polarisatiefilter (€ 650)

    - Canon EF 50mm f1.2L objectief met 72mm Hoya HD UV filter (€ 650)

    - Canon EF 16-35mm f2.8L objectief met 82mm Hoya HD UV filter en 82mm Hoya Circulaire polarisatiefilter (€ 650)

    - Kenko Digital Multimeter lichtmeter (€ 150)

    - Manfrotto 055CXPRO4 4-delig carbon statief (€ 250)

    - Manfrotto 808RC4 statiefkop (nodig voor 70-200mm of andere grote teleobjectieven) (€ 50)

    - Manfrotto 804RC2 statiefkop (licht en compact) (€ 35) (indien met statief en 808RC4, gratis)

    Indien statief met 808RC4 kop gekocht worden, is de 804RC2 kop gratis.

    Indien alles gekocht wordt, een LowePro Computrekker Plus rugzak voor niets erbij.

    Als je geïnteresseerd bent, mag je altijd een berichtje sturen...


    PS: Ik verstuur liever niets met de post omwille van evt. problemen. Overhandigen is altijd veiliger.
    Last edited by r_b; 19 februari 2011, 21:26. Reden: alles is verkocht
Working...
X