Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

TE KOOP Nikon D80batterijgrip+NIKON objectief 18-135mm+SD+remote control

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Nikon ] TE KOOP Nikon D80batterijgrip+NIKON objectief 18-135mm+SD+remote control

    Ik bied mijn D80 met accesoires te koop aan omdat ik de overstap heb gemaakt naar de D300.
    Zelf ben ik altijd heel tevreden geweest van mijn D80, maar ik had net dat ietsje meer nodig voor mijn job.
    Er is nog lopende garantie op het toestel en objectief tot 01.04.2010
    Alles is echt nog in prima staat en je mag uiteraard alles komen uittesten.
    ik bied wel het totaalpakket aan:
    D80
    Nikor objectief 18-135mm (hiermee kan je ook al wat zoomen)
    Originele Nikon Batterijgrip + extra batterij
    SD kaarten van 4GB extreme3 waarvan 2 stuks
    Remote control
    De originele verpakking en garantiebewijzen zijn er uiteraard ook bij!!
    Totaalpakket nieuwprijs was +- 1365€
    Optioneel bespreekbaar is de externe flits SB600
    Mijn advertentie staat ook op Kapaza met foto's

    Als je meer uitleg wenst mag je me steeds contacteren
    0474/92.30.88
    Prijs is nog bespreekbaar, enkel serieuze biedingen

    De nieuwe semi-professionele digitale reflex, Nikon D80 zal indruk maken op elke fotograaf die zijn creatief palet wenst ui te breiden. De D80 geniet van een nieuwe ultra-snelle processor voor hoge-resolutie beeldbewerking en een waaier van functie's die beroep doen op de laatste voorsprongen wat betreft de digitale technologie. Hierdoor krijgt u een grotere creatieve vrijheid. De D80 erft de geavanceerde autofocus en de automatische expositieprestaties van de beroemde digitale body's van Nikon, zijnde de D200 en D2Xs. Alle deze functies zijn geïntegreerd in een lichte body die eenvoudig in gebruik is en ontworpen is om comfortabel in de hand te liggen. De D80 verenigt uitegrbeide prestaties met snelheid, precisie, flexibiliteit, betrouwbaarheid, onmiddellijke reactiviteit en eenvoudige manipulatie, waardoor u nieuwe fotografische horizonten zal kunnen ontdekken. Volledig compatibel met Nikon's Total Imaging System en hierdoor versterkt dit toestel de overtuiging dat Nikon u toelaat uw creatief talent uit te drukken, ongeacht uw manier van fotograferen.

    De nieuwe semi-professionele digitale reflex, Nikon D80 zal indruk maken op elke fotograaf die zijn creatief palet wenst ui te breiden. De D80 geniet van een nieuwe ultra-snelle processor voor hoge-resolutie beeldbewerking en een waaier van functie's die beroep doen op de laatste voorsprongen wat betreft de digitale technologie. Hierdoor krijgt u een grotere creatieve vrijheid. De D80 erft de geavanceerde autofocus en de automatische expositieprestaties van de beroemde digitale body's van Nikon, zijnde de D200 en D2Xs. Alle deze functies zijn geïntegreerd in een lichte body die eenvoudig in gebruik is en ontworpen is om comfortabel in de hand te liggen. De D80 verenigt uitegrbeide prestaties met snelheid, precisie, flexibiliteit, betrouwbaarheid, onmiddellijke reactiviteit en eenvoudige manipulatie, waardoor u nieuwe fotografische horizonten zal kunnen ontdekken. Volledig compatibel met Nikon's Total Imaging System en hierdoor versterkt dit toestel de overtuiging dat Nikon u toelaat uw creatief talent uit te drukken, ongeacht uw manier van fotograferen.
Working...
X