Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Te koop laatste Canon materiaal ENKEL NOG 4 X BP511A Canon Batt.

Collapse
Deze discussie is gesloten.
X
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • Te koop laatste Canon materiaal ENKEL NOG 4 X BP511A Canon Batt.

    Beste Forumleden,

    Wegens de beslissende stap om definitief over te schakelen naar Nikon, mijn laatste Canon materiaal. Alles in onberispelijke nieuwstaat met alle toebehoren.
    Prijzen zijn vast en redelijk gehouden.

    Canon 20D met ongeveer 1500 clicks = 650 euro [COLOR="Red"] Verkocht
    Canon 580EX (nieuwstaat) = 300 euro Verkocht
    Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM (image stabiliser) + zonnekap en filter = 300 euro Verkocht
    Sigma EX 50-500/4.0-6.3 RF APO DG voor Canon (nieuwstaat) + statiefgondel en zonnekap, laatste DG model = 750 euro Verkocht
    Canon batterijen BP511A (origineel) 4 stuks = 120 euro Verkocht
    Alles af te halen bij mij thuis of ergens af te spreken. Geen verzending.

    Voor het volledige pakket 2000 euro en een grote fototas ter waarde van 50 euro gratis er bij + Sandisk Ultra II Compactflash van 512 MB ter waarde van 30 euro. Dit is een extra voordeel van 200 euro op toch al deftige 2e handsprijzen.

    Iemand die het volledige pakket wenst te kopen heeft de voorkeur op losse verkoop. Dus ik wil gerust per onderdeel reserveren, maar als iemand het volledige pakket wenst te kopen heeft die voorrang.

    Voor de snelle beslissers!!!

    Mvg,

    Chris
    Last edited by Zanrath; 5 oktober 2006, 21:16. Reden: Update

  • #2
    Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

    Hallo,

    Ik heb eventueel interesse in de 50-500 van sigma. Wanneer heb je die lens zelf aangekocht, is er nog garantie op?

    Vriendelijke groeten,
    Lieven.

    Comment


    • #3
      Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

      Oorspronkelijk geplaatst door Volhardende Arend Bekijk bericht
      Hallo,

      Ik heb eventueel interesse in de 50-500 van sigma. Wanneer heb je die lens zelf aangekocht, is er nog garantie op?

      Vriendelijke groeten,
      Lieven.
      Beste,

      Ik heb de Bigma zelf aangekocht van een ander forumlid ongeveer 6 maanden geleden en hij had ze zelf slechts enkele maanden. Ik schat ongeveer 9 maanden oud. Komt met blanco garantiekaart. Objectief is in nieuwstaat.

      Mvg,

      Chris

      PS. Indien u wenst te reserveren stuur me een PM om verder af te spreken.

      Comment


      • #4
        Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

        Hi,

        de batterijen zie ik wel zitten .. indien niet te ver kom ik ze afhalen !

        Van welke regio ben je ?

        gr,

        Christophe
        Canon 40D + Lots of Glass

        Comment


        • #5
          Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

          Oorspronkelijk geplaatst door Mesch Bekijk bericht
          Hi,

          de batterijen zie ik wel zitten .. indien niet te ver kom ik ze afhalen !

          Van welke regio ben je ?

          gr,

          Christophe
          Ik ben van Boekhoute (Oostvlaanderen) staat in mijn profiel. Indien gewenst kan ik de batterijen reeds reserveren voor je. Als ik morgen niemand heb voor het ganse pakket, dan zijn de batterijen voor jou. Afspreken rond Gent is ook mogelijk. Laat maar weten of je de batterijen wenst te reserveren, na morgen kunnen we dan afspreken. Stuur anders maar een PM of zo.

          Mvg,

          Chris

          Comment


          • #6
            Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

            Even updaten,

            Ziet er naar uit dat het losse verkoop wordt.

            Nog beschikbaar voor het moment en nog niet gereserveerd;

            Canon EF 28-135/3.5-5.6 IS USM (image stabiliser) + zonnekap en filter = 300euro
            Canon batterijen BP511A (origineel) 4 stuks = 120 euro

            Mvg,

            Chris

            Comment


            • #7
              Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

              Enkel de 4 batterijen zijn nog beschikbaar.

              Mvg,

              Chris

              Comment


              • #8
                Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

                ik haak af voor de body

                bedankt om hem tot nu voor mij te reserveren

                Comment


                • #9
                  Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

                  Oorspronkelijk geplaatst door fotofiel Bekijk bericht
                  ik haak af voor de body

                  bedankt om hem tot nu voor mij te reserveren
                  Geen probleem. Graag gedaan. Het lukt wel eens om elkaar te ontmoeten.

                  Voor de overige forumleden;

                  20D is opnieuw beschikbaar.


                  Mvg,

                  CHris
                  Last edited by Zanrath; 21 september 2006, 22:16.

                  Comment


                  • #10
                    Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

                    Even updaten;

                    Dank aan de kopers van vandaag!! Goed contact, vriendelijke mensen.

                    Nog te koop, we maken er een pakketje van;

                    20D + 28-135IS (met uv filter) + fototas ter waarde van 50 euro + Sandisk Ultra II 512 MB compactflash ter waarde van 30 euro = 950 euro

                    Ik denk te mogen zeggen dat dit een superkoop is. Enkel geldig zolang de items beschikbaar zijn en niet afzonderlijk verkocht worden. Voor de snelle jongens.

                    Mvg,

                    Chris

                    Comment


                    • #11
                      Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

                      Beste Forumleden,

                      Alles gereserveerd. Ik geef een seintje wanneer alles verkocht is of als er iets opnieuw vrij zou komen.

                      Mvg,

                      Chris

                      Comment


                      • #12
                        Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

                        Oorspronkelijk geplaatst door Zanrath Bekijk bericht
                        Dank aan de kopers van vandaag!! Goed contact, vriendelijke mensen.
                        En van hieruit ook dank aan de verkoper Zeer vriendelijke mens

                        Nu kan ik mij beginnen te amuseren

                        Gr,

                        Tom
                        Canon EOS 5D - Canon 580EX - Canon 24-105L IS USM || Canon EOS 350D - BG-E3 - 18-55 kitlens - 50mm f1.8 - Tamron 18-200 - Canon 10-22 USM

                        Comment


                        • #13
                          Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

                          Hallo Chris,

                          graag eens eens seintje welke tassen je nog te koop hebt ! Je kan nu moeilijk met een embleem van Canon op je tas rond lopen en er een Nikon uit halen.dat past niet he

                          Comment


                          • #14
                            Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

                            Oorspronkelijk geplaatst door Fabbe Bekijk bericht
                            Hallo Chris,

                            graag eens eens seintje welke tassen je nog te koop hebt ! Je kan nu moeilijk met een embleem van Canon op je tas rond lopen en er een Nikon uit halen.dat past niet he
                            Hallo Marc,

                            Ik heb enkel de CD tas nog, de rest is weg, is deze die u gezien heeft. Is een tas vergelijkbaar van grote met een Lowepro Nova 5 AW. Kost een stuk minder. Mag weg voor jou voor 30 euro. Is een koopje.

                            Laat maar weten of ik ze opzij zet. Ik stuur je eens een foto.

                            Mvg,

                            Chris

                            Comment


                            • #15
                              Re: Te koop mijn laatste Canon materiaal, wegens volledig Nikon.

                              Even updaten;

                              Alles is de deur uit met uitzondering van de batterijen.

                              Met dank aan Kurt, de laatste koper voor de vriendelijke ontmoeting.

                              Mvg,

                              Chris

                              Comment

                              Working...
                              X