Ga terug   Belgiumdigital forum - Digitale fotografie > Koop en Verkoop > Aangeboden

Aangeboden Forum voor het verkopen (uitsluitend tussen BD-leden onderling) van fotomateriaal. Geen commerciële postings van derden toegestaan!

Reageren

Discussietools Weergave
  #1 (permalink)  
Oud 26 juni 2007, 17:57
Goody is lid van de Belgiumdigital VZW Goody's schermafbeelding
Goody Goody is offline
Member

Stuur een bericht via MSN naar Goody
Standaard Sigma 70-300/4-5,6 AF DG APO Macro (canon) * mag gesloten worden*

na even nadenken heb ik besloten de lens toch nog niet te verkopen. Nog even wachten en sparen tot ik een beter kan kopen. In tussen tijd hou ik deze nog. Deze topic mag dus gesloten worden. Sorry

Ik ben aan't overwegen om mijn Sigma 70-300/4-5,6 AF DG APO Macro met zonnekap te verkopen. De lens is voor canon. In perfeckte staat zelfs geen gebruikerssporen. Met UV filter van Hoya. Hangt af wat ik er nog voor krijg. Heb zelf geen gedacht wat ik ervoor kan vragen. Bod mag altijd gedaan worden via PM, dan zal ik zien. Indien gewenst zijn enkele vb foto's die op het net staan te bezichtigen. Ben bereid de links door te PM'en.

Laatst gewijzigd door Goody; 29 juni 2007 om 17:47 Reden: schrijffouten aangepast
Met citaat reageren
Reageren

Discussietools
Weergave

Regels voor berichten