|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Aangeboden Forum voor het verkopen (uitsluitend tussen BD-leden onderling) van fotomateriaal. Geen commerciële postings van derden toegestaan! |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
||||
|
Zoals de titel het zegt ben ik op zoek naar een grotere backpack voor mijn gerief op te bergen. Aangezien ik mijn lowepro compudaypac te klein vind (ik heb ook geen laptop meer) zoek een rugzak waar ik meer in kwijt kan.
Ik wil ruilen met opleg van mijn kant dus heb je een rugzak die je te groot vind en zie je een ruil wel zitten stuur me pm. De rugzak is een jaar oud en bevind zich in een zeer goede staat. http://www.fotokonijnenberg.be/produ...eaf_green.html
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| lowepro rugzak | crossmol | Gezocht | 0 | 25 september 2008 12:19 |
| Lowepro Rugzak - nieuwstaat te koop (verkocht) | Nicootjen | Aangeboden | 0 | 1 april 2008 16:56 |
| Lowepro Orion Trekker II rood rugzak | nickyj | Aangeboden | 0 | 7 december 2007 21:27 |
| Lowepro Rover Plus AW rugzak | K-2 | Aangeboden | 0 | 1 augustus 2007 16:53 |
| Rugzak in de orde van Lowepro Minitrekker | Marlies | Gezocht | 0 | 25 december 2005 23:57 |
![]() |