Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

diverse Canon L-lenzen + 1 camera.

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] diverse Canon L-lenzen + 1 camera.

    Hierbij stel ik enkele van mijn lenzen en 1 camera te koop.

    -> Elke lens komt uit de L reeks van Canon.
    -> Elke lens is uitsluitend gebruikt geweest met een hoogwaardig UV voorzetglaasje om het lensglas zelf te beschermen. (behalve de 14mm omdat dit daar niet mogelijk is).
    -> Elke lens beschikt over zijn originele lenskap, origineel grijs tasje en originele doos (voor de boxlovers ☺ ).
    -> Elke lens werkt ongeacht eventuele gebruikssporen perfect, geen enkele lens vertoont enige vorm van gebreken.
    -> Ik ben eerste eigenaar van alle aangeboden materiaal, geen onbekende verledens dus.
    -> Reden van verkoop? Opruimen wat ik te weinig of nooit gebruikt met als doel fondsen vrij te maken voor nieuw speelgoed.

    Bijna alle lenzen zijn bij Foto Konijnenberg aangekocht. Om een idee te geven van de (huidige) nieuwprijs zet ik er bij wat hij/zij vandaag bij Konijnenberg.be geprijsd staat.

    Prime lenzen:

    - EF 14mm f2.8 L USM MK 2 !!
    Conditie: met voorzichtigheid gebruikt en in zeer goede staat.
    Bijhorend: originele grijze etui en originele lensdoos.

    nieuwprijs: 2.329,00 euro
    vraagprijs: 1.400,00€


    - EF 50mm f1.2 L USM
    Conditie: (te) weinig gebruikt, kan als nieuw verkocht worden
    Bijhorend: zonnekap, hoogwaardig voorzetglas, originele grijze etui en originele lensdoos.

    nieuwprijs: 1.549,00 euro
    vraagprijs: 1.100,00 euro


    VERKOCHT !!
    - EF 100mm f2.8 L IS USM MACRO!!
    Conditie: weinig gebruikt, macro bleek niet mijn ding, als nieuw dus.
    Bijhorend: zonnekap, hoogwaardig voorzetglas, originele grijze etui en originele lensdoos.

    Nieuwprijs: 899,00 euro
    Vraagprijs: 550,00 euro


    Zoomlenzen:

    -EF 17-40 f4 L USM
    Conditie: wellicht mijn meest gebruikte lens, gebruikssporen en slijtage aan de zonnekap maar werkt perfect!
    Bijhorend: zonnekap, hoogwaardig voorzetglas, originele grijze etui en originele lensdoos.

    Nieuwprijs: 749,00 euro
    Vraagprijs: 400,00 euro


    VERKOCHT !!
    - EF 24-70 f2.8 L USM MK1
    Conditie: gebruikt met milde gebruikssporen, voornamelijk de zonnekap vertoont wat gebruikssporen
    Bijhorend: zonnekap, hoogwaardig voorzetglas, originele grijze etui en originele lensdoos.


    Nieuwprijs: mk1 niet meer verkrijgbaar, opvolger mk2 kost 1.999,00 euro
    Vraagprijs: 650,00 euro


    VERKOCHT !!
    - EF 70-200 f2.8 L IS USM MK1
    Conditie: weinig gebruikt, zeer milde gebruikssporen op de zonnekap, lens zelf lijkt ongebruikt.
    Bijhorend: zonnekap, hoogwaardig voorzetglas, originele witte stevige tas, lensvoet en originele lensdoos.

    Nieuwprijs: mk1 niet meer verkrijgbaar, mk2 kost 2.289,00 euro
    Vraagprijs: 1.100,00 euro


    VERKOCHT !!
    - EF 1.4x MK2 extender (voor de 70-200, hiermee bekom je 98x280mm)
    Conditie: als nieuw, amper gebruikt, geen fanaat van veeeeel télé.
    Bijhorend: originele grijze etui en originele lensdoos.

    Nieuwprijs: mk2 niet meer verkrijgbaar, mk3 kost 469,00 euro
    Vraagprijs: - los: 150,00 euro
    - samen bij de 70-200: 50 euro


    VERKOCHT !!
    - externe flits 580 EX MK2
    conditie: amper gebruikt, ik word niet graag geflitst en flits zelf ook niet graag.

    Vraagprijs: 175,00€


    Camera:

    VERKOCHT !!
    1D MK2 (professionele camera)
    slechts 16.113 clicks (volgens de exif informatie uit het laatste RAW-beeld bekeken via adobe photoshop)
    Bijhorend: 2 originele batterijen en 1 “namaak”. Dubbele Batterijlader en alle originele accesoires die bij aankoop in de doos te vinden zijn (incl. doos)

    Nieuwprijs in toen hij uitkwam: 3.300,00 euro
    Vraagprijs: overeen te komen.







    Prijzen zijn richtprijzen, kan besproken worden.
    Je bent vrij te komen kijken, hier ter plaatse te testen.
    Weet evenwel dat het wel serieus moet blijven, komen kijken en testen om dan de helft te bieden heeft geen zin.

    Regio Brugge/Oostkamp
    0496 08 24 85
    Last edited by T-design; 14 augustus 2016, 21:44. Reden: bijhorende accesoires bij de 1D mkII vergeten plaatsen
Working...
X