Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Complete videokit: Panasonic GH4 + GH2 + 3 lenzen + Flycam Nano + shoulder rig + ...

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ video ] Complete videokit: Panasonic GH4 + GH2 + 3 lenzen + Flycam Nano + shoulder rig + ...

    Hallo!

    Ik doe mijn volledige videoshooting kit van de hand. Ideaal voor een beginner-advanced en om (semi-)professioneel werk mee te verrichten.

    Ik heb voor mezelf de opvolging al voorzien dus ik zoek hier in de eerste plaats iemand die zich in het film/video maken wil storten en zich niet meteen kapot wil investeren. Deel gerust met mogelijke interessehebbers.


    CAMERA BODY'S



    LENZEN
    • Panasonic Lumix 14-42 mm 3.5 - 5.6 G Vario ASPH MEGA O.I.S.
    • Panasonic Lumix 45-150 mm 4.0 - 5.6 G Vario ASPH MEGA O.I.S.
    • SLR Magic Hyperprime CINE 12mm 1.6 met aangebrachte follow focus tractieringen



    ACCESSOIRES
    • FlyCam Nano Stabilizer: upgraded met makkelijk instelbare schuivers en groter handvat voor betere grip
    • Shoulder Rig: uitgerust met Follow focus, twee extra stangen en extra module om accessoires op te bevestigen.
    • Canon FD to MFT adapter-ring, om oudere (lees betaalbare en degelijke) Canon FD lenzen te gebruiken op MFT camera's
    • Timelaps en remote control voor de GH2
    • Twee extra batterijen voor de GH2
    • Extra Viewfinder voor de GH2


    De camera's functioneren perfect en vertonen weinig to geen gebruikssporen. De accessoires zijn steeds zorgvuldig gebruikt en zijn in zeer goede staat.


    Minimumprijs voor alles: € 850
    Meeneemprijs voor alles: € 1000


    Foto's: 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9


    Het pakket is een koopje dus graag enkel bieden op het geheel. Is ook voorzien op tweedehands.be
Working...
X