Wegens definitieve overgang naar andere systeem en de kleine revisie in de kast , de volgende spullen mogen de deur uit :
------------------------------------------------
1. Canon EOS 1-D ( 4.0 M-Pix , Crop - 1,3x ) - in nieuwe staat , nog geen 3.000 foto's meegemaakt. Originele aankoopprijs - 8.499 euro (!).
Wordt verkocht met alle toebehoren z.a. USB , lader , accu , schouderriem , CF-kaart , handleidingen , sofware en doos.
Extra's : snellader Canon NC-E2, extra ongebruikte accu NP-E3, Hand-riem E-1 ( t.w.v.1500 euro).=== VERKOCHT
--
2. Canon EF 17-35/2,8 L - in nieuwe staat , met originele zonnekap , lensdoppen , etui en doos. Prijs [COLOR="Blue"]aangepast- 750 euro === VERKOCHT
3. Flits Canon Speedlite 420 EX - in nieuwe staat, met etui , in originele doos. Prijs - 175 euro
--
4. Teleconverter AF "Kalimar" 1,7-x ( for EOS) / Prijs - 80 euro.
--
5. Canon Power Shot Pro-1 - Toptoestel van "Power Shot" reeks. nog steeds een van de beste ter wereld (!), 8,0 M-Pix , 28-200/2,4-3,5 zoom , L-lens. Compleet met zonnekap , 2 accu's , in de originele doos. Heel weinig gebruikt geweest ( door mijn vrouw ) , maar 4000 foto's op de teller. Originele aankoopprijs - 1299 euro. ===VERKOCHT
------------------
Foto's op aanvraag.
Bieden mag in de topic of via PM.
Laatst gewijzigd door kpex; 28 juni 2006 om 23:44
Ik bied 350 voor de Pro1 ... welke regio?
less is more...
Ik zou zeggen ... voor 375 mag de toestel weg.Oorspronkelijk geplaatst door Tony smeT
Regio : Mechelen - Antwerpen
Hallo,
ik heb wel ineteresse in de flitskabel. Is het van en bepaald merk en/of model ?
Groeten,
VinceMesch
Zijn het dezelfde toestellen die hier staan ?
http://www.2dehands.be/listuser/546597/
beste ik geef jou 375euro voor de canon pro-1, ben zelf van regio leuven, zal morgen kontact opnemen met jou indien geintereseerd. gelieve jou e-mail adress of gsm door te sturen naar jeroen_verbinnen@hotmail.com
Laatst gewijzigd door scoutsboy; 24 juni 2006 om 21:23
Sorry , dit is een verlengkabel Canon 1000 T-3.Oorspronkelijk geplaatst door VinceMesch
Ik kan U en foto daar van doormailen. Geef maar uw e-mail adres.
Pro-1 gereserveerd voor SCOUTSBOY.Oorspronkelijk geplaatst door scoutsboy
Kom precies beetje laat thuisOorspronkelijk geplaatst door kpex
Moest scoutsboy nog afhaken...
less is more...
Oeps, 'k had het even verkeerd voor. Geen probleem, ik zoek wel voort totdat ik zo'n flitskabel te pkken heb....Oorspronkelijk geplaatst door kpex
![]()
Canon Pro-1 verkocht aan SCOUTSBOY
-----------
EOS 1D is verkocht.
-----------
Lens 17-35 L is gereserveerd.
Laatst gewijzigd door kpex; 26 juni 2006 om 18:53
Sold
En nogmaals bedankt!
"Breng beweging in een stilstaand beeld"Canon 1D - en L glas