Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

Canon EF 35mm f/1.4L objectief

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] Canon EF 35mm f/1.4L objectief

    UPDATE: prijsaanpassing.

    Waarde collega's,

    Tijd om nog eens wat fotografisch materiaal van de hand te doen :-)
    Bij deze verkoop ik een Canon EF 35mm f/1.4L objectief.
    Vraagprijs: €600.

    Algemene staat: goed, met hier en daar gebruikssporen waaronder lichte krasjes op de behuizing maar niets ernstigs, 't zijn uitsluitend cosmetische mankementen. Meest notabel is een deukje op de metalen rand van het objectief. Ik vermoed dat het aanbrengen van zaken zoals een UV-filter mogelijk een probleem zou kunnen vormen, maar aangezien ik zelf nooit dergelijke filters gebruikt heb kan ik zoiets niet met zekerheid bevestigen. Voor mij hebben deze mankementen dus geen invloed op de goede werking van het objectief, dat ik tot heden bijna dagelijks gebruik. Reden van verkoop: ik heb twee 35mm f/1.4 objectieven (deze Canon en nog een Sigma), dus eentje mag weg.

    Het glas op zich is schoon en zuiver, heeft geen mankementen, krassen, schimmel, enz..

    Geen garantie, doos ontbreekt, zonder zonnekap, maar wel met lensdoppen (achterkant origineel Canon, voorkant Hama).

    Bezichtigen en uitproberen kan uiteraard, geen enkel probleem, neem dan best een eigen toestel mee. Contacteer me om een afspraak te regelen (centrum Gent).
    Op aanvraag kan ik ook foto's van het te koop staande objectief aanleveren, geef gerust een seintje.
    Last edited by Submerged_Eye; 8 juni 2016, 12:33.
Working...
X