|
|||||||
| Registreer | All Albums | FAQ | Ledenlijst | Kalender | Zoeken | Berichten van vandaag | Markeer forums als gelezen |
| Aangeboden Forum voor het verkopen (uitsluitend tussen BD-leden onderling) van fotomateriaal. Geen commerciële postings van derden toegestaan! |
![]() |
|
|
Discussietools | Weergave |
|
|||
|
VERKOCHT
Arctic Butterfly 724 van een half jaar. Ik verkoop hem omdat ik natuurfotografie doe, en vaak in slechte omstandigheden werk. Daardoor moet ik altijd met vloeistof reinigen, en maak ik maar weinig gebruik van de Arctic Butterfly. Maar het is een uitstekend systeem om je sensor veilig te reinigen! Het standaard pakket bestaat uit: Arctic Butterfly 724 met borsteltje Beschermcapsule om over het borsteltje te schuiven Opbergdoosje Opbergetui Daarbij krijg je nog: Een gloednieuw (nog verpakt) reinigingsborsteltje Een potje reinigingstabletten. Bestaat uit 10 tabletten, er zitten er nog 9 in. Vraagprijs: 70 euro Als je dit nieuw koopt ben je iets meer dan 100 euro kwijt. De foto hieronder heb ik zelf genomen, en toont dus wat je krijgt voor de prijs:
Laatst gewijzigd door danikon; 11 augustus 2008 om 14:11 Reden: verkocht |
![]() |
| Discussietools | |
| Weergave | |
|
|
Soortgelijke discussies
|
||||
| Discussie | Auteur | Forum | Reacties | Laatste bericht |
| Lenspen SensorKlear Anti Static Sensor Brush vs Arctic Butterfly stofverwijdering | Innovator | Accessoires | 4 | 11 juli 2008 12:39 |
| Arctic Butterfly 724 | Amateurken | Accessoires | 12 | 6 juni 2008 14:54 |
| Te Koop - VisibleDust Arctic Butterfly 724 | Plette | Aangeboden | 1 | 4 juni 2008 06:59 |
| Arctic Butterfly Sensor Brush - strepen op sensor na gebruik | PhilippeVDP | Accessoires | 8 | 16 april 2008 10:03 |
| VisibleDust Arctic Butterfly 724 (VERKOCHT) | fisherman | Aangeboden | 0 | 17 maart 2008 18:17 |
![]() |