Aankondiging

Collapse
No announcement yet.

7D + EF-S 15-85, EF 100 2.8 macro - VERKOCHT

Collapse
X
 
  • Weergaveopties
  • Begin
Clear All
new posts

  • [ Canon ] 7D + EF-S 15-85, EF 100 2.8 macro - VERKOCHT

    Canon 7D in perfecte staat, zowel technisch als cosmetisch. Wordt aangeboden met originele doos met alle inhoud
    (riem, lader, software, kabels, boekjes, uiteraard batterij, ...). Slechts 3704 clicks op de teller, and counting.
    Kreeg een plastiekje op de displays bij dag 1 (zijnde 13 juli 2012). Mooi toestel, dat (bij mij toch) zeer goed in de hand ligt.

    Canon 15-85 3.5-5.6 IS. Eveneens in perfecte staat, eveneens aangeboden met originele doos en bijhorende zonnekap.
    Gekocht op 7 mei 2012. Ongeveer evenveel foto's mee gemaakt als met de 7D.

    Extra: originele afstandsbediening van Canon, grote snuittas van Crumpler, adapter M42 - EOS met chip.

    De camera diende als back-up bij een full-frame Nikon, met de bedoeling om er actie of evenement mee te fotograferen
    (vs. stilleven voor de Nikon). Doordat ik mij uiteindelijk enkel met stilleven bezig hield, kwam de 7D echter nauwelijks uit de kast,
    en werd hij op die momenten zelfs hoofdzakelijk voor het maken van macrofoto's met de EF 100 2.8 gebruikt
    (de 15-85 heeft enkele maanden op een 450D gezeten, de voorganger van mijn 7D).

    Wordt ook apart verkocht. Vraagprijs is 925 euro voor de set.
    Zie http://www.2dehands.be/foto-camera/d...277496918.html voor foto's
    van het materiaal.

    Contacteer mij gerust bij eventuele vragen ! Bij aankoop van de camera en beide lenzen samen, mag er nog wel wat extra af

    De 100 macro is al verkocht !
    Last edited by Dietn; 19 februari 2016, 19:26. Reden: alles verkocht
Working...
X