![]()
Het is helemaal niet mijn bedoeling uit te pakken met het grandiose portret van Winston...want dat is fotografie van een veel hoger niveau dan het mijne...
Professioneel en wereldvermaard... en waar ik enorme bewondering voor koester...
...maar ik vond het kader, de kleuren, de zitbank en de figuur te dankbaar om het niet op beeld vast te leggen....
Deze foto maakte ik in een hotel in Den Haag.
Ik heb bij het maken van deze foto een link willen leggen tussen de politieke machthebbers en de invloed die ze uitoefenen op het leven van de gewone werkende mens al dan niet genoodzaakt door economische of één of andere reden... Dus het mocht van mijn part ook een andere bekende politieke figuur geweest zijn...
Moest de foto van Winston je toch storen dan hoef je aan deze foto geen aandacht te schenken en laat ze maar aan jou voorbijgaan.
Ik heb wel toestemming gevraagd aan de hotelverantwoordelijken om dit te mogen fotograferen.
Bedankt voor het kijken.
gil
Knap in beeld gebracht, en zeer mooie plaat.![]()
de meester heeft een foto gemaakt ... je moet zo bescheiden niet zijn gils... bescheidenheid siert de mens maar mag niet overdreven zijn.
ik vind dat jou foto naast de foto van winston mag gelegd worden hoor![]()
nikon coolpix s9100
Je uitleg hoefde niet, Gil. Ik vind em prachtig, contrast van de kleuren, contrast van de grootsheid en nietigheid.
Wat ik me afvroeg. Zat die vrouw toevallig zo (parallele houding als Winston) of heb je haar wat gedirigeerd?
In den of dermee![]()
Een speciale én geslaagde opname![]()
Canon 7d & 5dmkiii |17-40L |Sigma 50 F1.4|70-300 IS DO TE KOOP !! | 300 L F4 IS | 85 1.8 | 100 L 2.8 IS | 28 1.8 | 70-200 2.8 IS II L| 24-105 F4 IS L
Religion, to me, is a bureaucracy between man and God that I don't need.
héél mooi![]()
eos 600 d
lens 18-135 canon 10-22canon
héél mooi !
nikon D700/D90 , 14/24 2,8 ; 24/70 2,8 ; 70/200 2,8 ; 50 1,4
www.pascaldanvers.com
heel mooi gedaan.
jammer dat Winston niet wat meer naar benden keek.
grt,bouk.
wie niet spreekt wordt niet gehoord, wie niet schrijft wordt niet gelezen.
Onze albums: http://s281.photobucket.com/user/tut...0polder?sort=3
Heel mooi, alles past bij elkaar met dat zwart/wit en dat felle rood![]()
Iit !
schitterend![]()
BD0252BE - Sony F828 - Leica X1
Wat een knappe weer..![]()
Het oog van de meester.
Prachtig Gil.
groetjes
moniq
BD1321BE
A picture paints a thousand words
schitterend vastgelegd![]()
"If you're going through hell, keep going" (Winston Churchill)
Hartelijk dank voor de waardering.
Groet.
Gil
het indrukwekkend portret met eronder de dame in de sofa en dan het contrast van zwart en rood maakt deze foto bijzonder boeiend..knap.
Zo'n mooie opname met prachtige contrasten in kleur en gelijkheden in houding. Maar ook schitterend getoond
mvg,
Kinglouie![]()
de gustibus et coloribus non est disputandum
Greetz, Kinglouie
Hoe heb ik deze kunnen overslaan????
Een bangelijk mooie plaat Gil![]()
Heel mooi beeld en rood doet het altijd hee.
Enkel intrigeerde mij die excentrische kader, waarom deed je dat, niet dat het me stoort maar ik vraag me af of dit een meerwaarde brengt aan de foto.
MEESTERLIJK ... wat een prachtige contrasten![]()
![]()
![]()