Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Standaard bruges under attack ...

invasie van de japannerkes ...

Canon EOS 7D - EOS 400D - Canon 70-200 F2.8 L II IS USM - Canon 70-200 F4 L IS USM - Canon 100-400 4.5/5.6 L IS USM - Canon 28-135 IS USM - Canon 50 1.8 II - Speedlite 580EX II - Vanguard Tracker 3

Standaard Re: bruges under attack ...

Zo zie ik ze graag toekomen in Brugge. Je neemt dan je eigen camera, richt die op een
    punt ergens waar totaal niets te zien is, of gewoon wat lucht, en klikt dan. Even later
    zie je op zich minst 5 japanners, Koreanen, of Chinese mensen op dezelfde plaats een
    foto gaan nemen.
    Dit zegt iets over die mensen. En iets over fotografie. Denk ik.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door doudeke Bekijk bericht
    Zo zie ik ze graag toekomen in Brugge. Je neemt dan je eigen camera, richt die op een
    punt ergens waar totaal niets te zien is, of gewoon wat lucht, en klikt dan. Even later
    zie je op zich minst 5 japanners, Koreanen, of Chinese mensen op dezelfde plaats een
    foto gaan nemen.
    Dit zegt iets over die mensen. En iets over fotografie. Denk ik.
    merci doudeke, 'k dacht al dat er geen reactie ging komen maar jij hebt dan toch de moeite gedaan
    Canon EOS 7D - EOS 400D - Canon 70-200 F2.8 L II IS USM - Canon 70-200 F4 L IS USM - Canon 100-400 4.5/5.6 L IS USM - Canon 28-135 IS USM - Canon 50 1.8 II - Speedlite 580EX II - Vanguard Tracker 3

Ik vind het in ieder geval een mooie opname, mij vallen vooral de mooie sjaals op, persoonlijk zou ik de foto croppen tot die halve dame rechts wegvalt en dan de kleuren op de sjaals even doordrukken.

Handig, zo een zonnekap in opbergstand.
    Nikon 1 V1 & Canon 600D - Sima 30mm F1.4; Canon 85mm F1.8; Canon 400mm F5.6; Tamron 17-50 F2.8

Regels voor berichten