Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 5 van 5

Exclamation [Shoot] Op mijn website kan je een digitale index voor Shoot raadplegen.

Normaal bedoeld voor Shoot 50 maar omstandigheden lieten het niet toe.
    Op mijn site kan je een gedigitaliseerde index weer vinden over content van alle Shoot-pulbicaties. 1 totenmet 51 en de 3 speciale katerns.
    Er zijn verschillende opzoekmogelijkheden. 't Is helemaal niet perfect, maar voor mij toch bruikbaar en waarom dan ook niet ter beschikking stellen van geinteresseerden.

Digitale index Shoot
    http://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Standaard Re: [Shoot] Op mijn website kan je een digitale index voor Shoot raadplegen.

Mooi werk, Wim!
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto monopod; tripod 190CXPro4 met Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 1TB HD (0SX 10.12.6) - iPhone 4s+iPad2 3G+WiFi (iOS 9.3.5)

Standaard Re: [Shoot] Op mijn website kan je een digitale index voor Shoot raadplegen.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Wim.Vanmaele Bekijk bericht
    Normaal bedoeld voor Shoot 50 maar omstandigheden lieten het niet toe.
    Op mijn site kan je een gedigitaliseerde index weer vinden over content van alle Shoot-pulbicaties. 1 totenmet 51 en de 3 speciale katerns.
    Er zijn verschillende opzoekmogelijkheden. 't Is helemaal niet perfect, maar voor mij toch bruikbaar en waarom dan ook niet ter beschikking stellen van geinteresseerden.

Digitale index Shoot
    Bedankt wim

bedankt, ik vind dit een heel brukibare site

bedankt, bespaart veel geblader :-)

Soortgelijke discussies

1. Welke digitale point and shoot camera kopen?
    Door Justchill in forum Camera's
    Reacties: 4
    Laatste bericht: 8 augustus 2013, 22:36
  2. Artikels in Shoot / Website / Nieuwsbrief
    Door Bennyd in forum Shoot - Discussie
    Reacties: 2
    Laatste bericht: 5 september 2012, 13:51
  3. Reacties: 8
    Laatste bericht: 4 mei 2007, 21:54
  4. Point and shoot digitale Camera
    Door Franciskine in forum Camera's
    Reacties: 5