Weergegeven resultaten: 1 t/m 22 van 22

Discussie: Shoot 60

Standaard Shoot 60

Zijn er nog die via de postbode Shoot 60 niet ontvangen hebben. Dit is voor de eerste maal, na 59 nummers, dat ik de Shoot niet op datum heb. Gewoonlijk heb ik Shoot al enkele dagen voor lanceerdatum. Ook het pdf bestand nog niet toegekregen.
    Ik zit erop te wachten om het te kunnen lezen nu tijdens de donkere, natte en koude dagen.

Verstuurd vanaf mijn SM-T819 met Tapatalk
    http://www.photo-patricske.be
    Panasonic FZ18, Canon 50D, Canon 6D, ..... veel en veel meer zie hier

Standaard Re: Shoot 60

Ook hier nog niets gezien. Ik vermoed dat het bij iedereen zo is hoor Patrick.
    http://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Hallo, Shoot werd vorige week woensdag aan bpost geleverd voor bezorging ‘D+4’, wat wil zeggen dat hij ten laatste vier werkdagen later (dus dinsdag) bezorgd moet worden. Ikzelf kreeg hem vrijdag al.
    Mogelijk hebben de weersomstandigheden begin deze week de verdeling van brieven en magazines vertraagd. Als je hem vandaag nog niet ontvangt verwittig dan abonnementen AT minoc.com (vermeld je naam en adres), dan kijken zij na wat er aan de hand is.

bij mij lag hij vrijdag in de bus, dit in tegenstelling met Focus die nog steeds niet is aangekomen
    Albums
    Geluk moet je niet zoeken, geluk vindt jou.

Ontvangen.
    Postbode is maandag niet langs geweest, terecht, te gevaarlijk en nagenoeg onmogelijk in onze straat.
    Gisteren werd dan de voorkeur gegeven aan de gewone briefwisseling en minder aan Zendingen Zonder Adres of drukwerken. Ook wel terecht.
    Van huis uit werken, of beter "Home Working" lukt bij die mensen niet echt, zoals er velen maandag hebben kunnen doen.
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Shoot60 bij mij toegeekomen op maandag.

Bij mij is Shoot 60 vorige week netjes binnengekomen.

De mail met de PDF download link heb ik evenwel deze keer nog niet gezien...
    BD0337BE | Fujiholic | Bezoek mijn fotoblog, fujiblog, favorieten en galleries

Vandaag dat toch nog de Shoot 60 ontvangen. De postbode wist me te vertellen wat ze 's morgens in zijn bak(je) dumpen dat hij dat ook bedeelt. Maandag is hij niet uitgereden maar dat heeft hij op dinsdag in de bus gestoken. Dus de Shoot is te laat aan de postbodes bezorgd in het uitreikingscentrum van Onze Lieve Vrouw Waver. Daarom deze vertraging (uitleg van de postbode).

De pdf heb ik ontvangen door een nieuwe poging via WeTransfer. Met dank aan Stef van Minoc.

Link met pdf heb ik ook nog niet gezien...

PDF's worden normaal pas verzonden nadat het nummer in de winkels ligt.
    Ik heb de mijne ook nog niet, dus even wachten, zal wel komen

(mijn Shoot nr 60 ook vorige vrijdag ontvangen)
    Discussiemanager
    een non-conformist op een non-conformistische wijze
    *** member of the Belgium Strobist Group ***

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zunoel Bekijk bericht
    PDF's worden normaal pas verzonden nadat het nummer in de winkels ligt.
    Ik heb de mijne ook nog niet, dus even wachten, zal wel komen

(mijn Shoot nr 60 ook vorige vrijdag ontvangen)
    Leon, volgens info die ik gekregen heb van een minoc medewerker zijn de pdf's verzonden op 12/12/17 rond de middag. Ik denk dat er iets moet foutgelopen zijn bij het verzenden want er zijn er teveel die de pdf niet gehad hebben.

Idd. nog geen mail met de pdf er in - nu ik moet daar wat moeite voor doen - bij mij staat m'n e-mail reader al even terug op text-only.

Heb ook nog geen link gehad.
    Wat kan ik nu doen??

Tot op de dag van vandaag is Shoot #60 nog niet digitaal binnengekomen.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.13.6) - iPhone 4s (iOS 9.3.5)+iPad5 WiFi (iOS 12)

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
    Leon, volgens info die ik gekregen heb van een minoc medewerker zijn de pdf's verzonden op 12/12/17 rond de middag. Ik denk dat er iets moet foutgelopen zijn bij het verzenden want er zijn er teveel die de pdf niet gehad hebben.
    Ik vermoed dat ze gewoon niet werden opgestuurd. Is er iemand die een digitale link ontvangen heeft ?

Misschien nog even geduld? Leon geeft hierboven (op 15/12) de reden aan.
    BD1166BE. CANON camera's (7D, 350D, G9), objectieven van 10 t/m 400mm, en Speedlite 580EX II - Manfrotto tripod 190CXPro4 + Markins Q3 -  Intel iMac 27" 3,4GHz 16GB RAM - 2TB HD (0SX 10.13.6) - iPhone 4s (iOS 9.3.5)+iPad5 WiFi (iOS 12)

Er moet inderdaad iets misgegaan zijn bij het verzenden want heel wat abonnees hebben de mail niet gehad (andere dan weer wel). We maken een nieuwe mail klaar met de downloadlink.
    Excuses voor het ongemak.

Erik Derycke - hoofdredacteur

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door erikdr Bekijk bericht
    Er moet inderdaad iets misgegaan zijn bij het verzenden want heel wat abonnees hebben de mail niet gehad (andere dan weer wel). We maken een nieuwe mail klaar met de downloadlink.
    Excuses voor het ongemak.

Erik Derycke - hoofdredacteur
    Ik kan jullie melden dat ik nu de email met de link voor pdf wel ontvangen heb.

Vandaag via Wetransfer Shoot60 digtaal verkregen
    Met dank aan Stef van Minoc

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Patricske Bekijk bericht
    Ik kan jullie melden dat ik nu de email met de link voor pdf wel ontvangen heb.

Same here.... download link gisteren ontvangen
    Sony A7R mkIII - Sony 16-35mm F4 - Sony 24-70mm F2.8 GM - Sony 70-200mm F2.8 GM
    500px - Instagram

Hier intussen ook ontvangen!

Inderdaad - wij hebben 'm ook ontvangen. Waarbij we bij deze gebruik wensen te maken om onze appreciatie voor die dienst uit te drukken (dat spaart veel scanwerk tijdens deze week).

Soortgelijke discussies

1. Reacties: 5
    Laatste bericht: 14 november 2017, 22:12
  2. shoot in the sun
    Door Crazy_B in forum Beginnershoek
    Reacties: 12
    Laatste bericht: 27 augustus 2011, 10:02
  3. First shoot
    Door pievdb in forum Fotobeoordeling Model, Studio & Glamour
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 9 juli 2011, 22:31
  4. 1e keer strobist shoot ... shoot me!!! :-D 2