Belgiumdigital.com in samenwerking met
Weergegeven resultaten: 1 t/m 4 van 4

Standaard Shoot 47: Barcelona citytrip voor fotografen. Deel 2: conclusies

Voor diegene die in Shoot 47 "Barcelona, citytrip voor fotografen" hebben gelezen. Er is nog een tweede deel beschikbaar waar eindconclusies worden getrokken over het fotomateriaal en de foto's zelf.
    Wie geïnteresseerd is kan dit hier ophalen: Barcelona, citytrip voor fotografen. Deel 2: conclusie

Hier worden de gebruikte lenzen met gebruikte parameters aan elkaar vergeleken.
    Laatst gewijzigd door Wim.Vanmaele; 18 mei 2016 om 14:20
    http://www.fotospotter.be
    1% van iets is meer dan 100% van niets - koplopers in een kudde lopen zelden in de str*nt

Standaard Re: Shoot 47: Barcelona citytrip voor fotografen. Deel 2: conclusies

Interessante gegevens, maar vermoedelijk niet echt geschikt voor het tijdschrift zelf. Vandaar een waardevolle aanvulling voor de geinteresseerden. Spijtig dat het testteam (we) niet meer lenzen heeft getest.
    Ik begrijp dat je in het vervolg de Nikon mee naar Barcelona neemt ipv de Fuji.

Groetjes.

Peter

bedankt, interessant cijfervoer.
    Nog 2 maand en ik ben er zelf ook, wel met Nikon :-)

Vond het erg interresant, allebeide de delen, stemt hier en daar overeen hoe ik de dingen aanvoel.
    Daarnaast maak je ook nog eens prachtige foto's

Verstuurd vanaf mijn SM-G900F met Tapatalk
    Nikon d800E, nikon d750, nikkor 16-35 f4, sigma 12-24 f4.5-5.6 II, nikkor 24-120 f4 ED AF-S, sigma 35mm 1.4 ART, NIKKOR 85mm AFS 1.8, sb900, fuji x100t
    https://500px.com/benny_b_streetphotography

Soortgelijke discussies

1. Thais shoot [deel 2]
    Door FrederikV in forum Mensen
    Reacties: 10
    Laatste bericht: 27 december 2006, 13:51
  2. Shoot Valerie (Deel 1)
    Door Sweetmieke in forum Mensen
    Reacties: 1
    Laatste bericht: 6 augustus 2006, 17:25
  3. Reacties: 0
    Laatste bericht: 23 november 2004, 11:27